امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۴۹:۱۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل استانداردسازی کهگیلویه و بویراحمد:

صدور ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد برای واحدهای تولیدیِ استان در ۱۰ ماه گذشته

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ۱۰ ماه گذشته، ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد برای واحدهای تولیدیِ استان صادر شده است.

راه ملت: به گزارش راه ملت، بهمن رحمتی ظهر شنبه در دیدار با امام جمعه شهر یاسوج افزود: زمانی که تولید کننده به استاندار توجه داشته و کالایی مطابق با استاندارد تولید کند، افزایش کیفیت محصول تولید و افزایش راندمان تولید را به دنبال دارد.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: افزایش راندمان نیز سبب افزایش فروش و صادرات کالاهای تولیدی به خارج از کشور می‌شود.

رحمتی افزود: استاندارسازی محصولات برای تولید کنندگان، مصرف کنندگان و صادر کنندگان مزایای فراوانی دارد و با افزایش کیفیت تولید، تقاضا برای محصول افزایش می‌یابد.

رحمتی با بیان اینکه استاندارد و استاندارد سازی یک فرآیند بسیار مهم به منظور توسعه پایدار صنایع و فناوری‌های مختلف است، گفت: تدوین استانداردها و پیاده سازی استانداردهای تدوین شده امری بسیار مهم و ضروری در جهت توسعه پایدار فناوری‌های مختلف است.

وی افزود: از جمله مزایایی که استاندارد سازی برای مصرف کنندگان دارد، استفاده از محصولات با کیفیت، استفاده از محصولات با قیمت بهتر، استفاده از خدمات پس از فروش و کاهش ریسک عدم شناخت محصولات است.

آقای رحمتی از جمله منافع استاندارد سازی برای جامعه را حفظ سلامت و بهداشت جامعه، استفاده بهینه، اثر بخشی و کارایی و حفظ موازین زیست محیطی و پیشگیری از آلودگی عنوان کرد.

منتشر شده در :2020/02/01 - 07:02|شناسه خبر: 45266 553 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه