امروز :دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۱۸:۱۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

داروخانه ها و تجهیزات پزشکی زیر ذره بین سازمان تعزیرات حکومتی/کشف مقادیر قابل توجه دستکش توسط بازرسان تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: متخلفین،منتظر اشد مجازات مجازات باشند با کسانی که در این برهه حساس که سلامت مردم در خطر است،مایحتاج شهروندان را ، احتکار ، یا گرانفروشی مینمایند بدون اغماض برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

راه ملت: به گزارش راه ملت، و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد:صالحی مدیر کل افزود؛ در گشت بازرسی تعزیرات از یک عرضه کننده کالای پزشکی ،طی طی عملیات سراسری مقابله با احتکار کنندگان کالا به ویژه تجهیزات پزشکی کشف شد.

وی بابیان اینکه در این زمینه محل کسب پلمپ شد گفت: ماسک ها در محل کشف بین مردم توزیع شد و دستکش ها هم بعد از روند قانونی بین مردم توزیع می شود.

صالحی در ادامه گفت در گشت مشترک سازمان صمت با رویکرد تشدید نظارتها و بررسی تمام داروخانه ها و تجهیزات پزشکی و بهداشتی کل استان با مراجعه به واحد پزشکی تقاضای دستکش و ماسک نمودند که با جواب نداریم و نصب دست نوشته ماسک نداریم مواجه شده که در بررسی انبار مشخص شد مقادیر ماسک و تعداد۸۰۰۰ هزار جفت دستکش موجود بوده و از عرضه خود داری می کرد و کشف و ضبط گردید.

براتعلی صالحی اظهار داشت: با ملتهب شدن بازار با همکاری دستگاه قضایی ،سازمان صمت، نیروی انتظامی،سپاه،دستگاه امنیتی،بازرسی ها به وفور باشدت و، حدت تمام در بازار یاسوج و دیگر شهرهای استان انجام شده، و عملکرد سازمان تعزیرات ‌و دیگر دستگاهها با متخلفان و کسانی که در بازار نابسامانی ایجاد کنند بسیار قاطع است و نه تنها با محتکران تحت عنوان محتکر برخورد می شود بلکه آنها اخلال گران نظام در اقتصاد جامعه شناخته خواهند شد.

 

منتشر شده در :2020/03/03 - 12:03|شناسه خبر: 46568 565 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه