امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۰۵:۳۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

پرویز یزدان پناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه ۷ مورد بیمار جدید بر اساس آخرین نمونه‌گیرها در استان شناسایی شد، گفت: تعداد بیماران کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد تا این لحظه به ۱۸۸ نفر رسیده است.

وی عنوان کرد: از این تعداد مبتلایان جدید، ۶ بیمار از خوشه‌های قبلی و یک بیمار از خوشه جدید شناسایی شده است.
 دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مهم‌ترین کمک مردم به حوزه سلامت در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است، اضافه کرد: مردم حتی الامکان در خانه بمانند و فقط جهت خریدهای ضروری از خانه خارج شوند و با پرهیز از شرکت در دور همی ها و مهمانی‌ها توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.
 وی گفت از مردم می‌خواهیم در صورت علامت‌دار شدن با سامانه ۴۰۳۰ تماس گرفته و فقط در صورت لزوم و با راهنمایی کارشناسان به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند.
 یزدانپناه بیان کرد: باید جان همه انسان‌ها برایمان مهم باشد. پس با ترددهای غیرضرور و حضور در مناطق روستایی و عشایری جان کسی را به خطر نیندازیم.
 وی اضافه کرد: تقاضامندیم مردم از هرگونه دید و بازدید در طول بیماری خودداری و انجام صله رحم و عیادت از بیماران را به دوره کامل بهبودی فرد موکول نمایند زیرا بیماران پس از بهبود تا مدتی می‌توانند ناقل باشند.
 دکتر یزدانپناه در پایان گفت: از عموم مردم خواهشمندیم جهت آگاهی از وضعیت سلامت خود به سایت salamat.gov.ir مراجعه کرده و در صورت داشتن هر گونه سؤال با سامانه ۴۰۳۰ تماس حاصل نمایند.
منتشر شده در :2020/04/05 - 03:04|شناسه خبر: 47549 899 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه