امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۱۳:۲۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی استان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب روستایی و شهری، پیامی صادر نمودند.

راه ملت: به گزارش راه ملت از یاسوج در متن پیام دکتر فیض الله پاسره آمده است:

 

بار دیگر عنایت و لطف پروردگار مشمول این حقیر شد تا در مسند خادمی مردم نجیب کهگیلویه و بویراحمد در شرکت آب و فاضلاب استان خدمتگزاری کنم.

شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی طبق مصوبه دولت به شرکت یکپارچه آب و فاضلاب استان تبدیل شده اند تا با استفاده مؤثر از تمام ظرفیت های انسانی، مادی و فنی به صورت چابک تر، سریع تر و مؤثر تر به خدمت‌رسانی به مردم بپردازند.

قطعاً در شرکت جدید بحثی از معاونت شهری و روستایی نخواهد بود، حوزه عمل شرکت جدید کل استان از دورافتاده‌ترین روستا تا مرکزی ترین نقطه شهری خواهد بود. به مردم قول می‌دهیم خدمت رسانی به ویژه در روستاها نه تنها کُند نمی شود که با توان بیشتر از گذشته و با رفع موانع قدیمی راحت تر و سهل تر هم خواهد بود.

امیدوارم در فرصت پیش رو با تلاش و همکاری همه همکاران ارزشمندم از نیروهای خدماتی و کارگران گرفته تا مهندسان، همه و همه و البته با همراهی سایر سازمان ها و مردم شریف استان بتوانیم خدمات ارزنده ای را در راستای تامین و توزیع آب شرب مستمر و جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب با سیستم های نوین و با کیفیت ارائه کنیم.

منتشر شده در :2020/04/12 - 11:04|شناسه خبر: 47832 565 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه