امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۲۸:۵۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون آموزشی وزیر علوم خبر داد؛

زمان پایان نیمسال تحصیلی به دانشگاه‌ها واگذار شد

معاون آموزشی وزیر علوم گفت: تلاش ما این است که تقویم آموزشی دانشگاه‌ها تغییر نکند، اما دست دانشگاه‌ها باز است و می‌توانند زمان پایان نیمسال تحصیلی جاری را مدیریت کنند.

راه ملت: علی خاکی صدیق در خصوص آخرین وضعیت آموزش مجازی در دانشگاه‌ها گفت: بر اساس گزارشی که از حدود ۵۵ مؤسسه آموزش عالی و دانشگاه سراسری تا ۱۵ فروردین ۹۹ دریافت کرده‌ایم به طور متوسط بیش از ۹۰ درصد دروس نظری در حال حاضر در فضای مجازی ارائه می‌شود.

 

وی درباره وضعیت آموزش مجازی دانشگاه‌های کوچک نیز گفت: هنوز اطلاعات در مورد آخرین وضعیت آموزش مجازی دانشگاه‌های کوچک تکمیل نشده است ولی آنها هم در حال تلاش هستند تا زیرساخت‌های لازم آموزش مجازی را ایجاد کنند.

معاون آموزشی وزارت علوم درباره وضعیت برگزاری کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و واحدهای عملی نیز خاطرنشان کرد: این واحدها حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد کل واحد دانشگاهی را در بر می‌گیرند که این ۱۰ تا ۱۵ درصد یا در تابستان برگزار می‌شود یا به ترم آینده منتقل می‌شود.

وی درباره تغییر تقویم آموزشی دانشگاه‌ها گفت: تلاش ما این است که تقویم آموزشی دانشگاه‌ها تغییر نکند اما در این زمینه دست دانشگاه‌ها را باز گذاشته‌ایم، بنابراین آنها می‌توانند طبق ۲۰ بند پیشنهادی که به آنها ابلاغ شده، زمان برگزاری امتحانات را مقداری جابجا کنند یا پایان نیمسال آموزشی دانشگاه را بسته به شرایط مدیریت کنند./مهر

منتشر شده در :2020/04/13 - 11:04|شناسه خبر: 47849 824 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه