امروز :جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۳۹:۱۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

کشف ۳۷ کیلو تریاک در یاسوج +جزییات

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۳۷ کیلو تریاک از یکدستگاه خودروی زانتیا در محور یاسوج-شیراز خبر داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “ایرج بختیاری” رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای مواد مخدر در محور یاسوج به شیراز، رسیدگی به موضوع بصورت ویژه در دستور کار مآموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی، حین انجام ایست و بازرسی در محور یاسوج به شیراز به خودروی زانتیا حامل مواد مخدر دستور توقف دادند.

بختیاری تصریح کرد: راننده با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیرهوایی و سپس به سمت لاستیک ها خودرو نیز متوقف و مأموران در بازرسی از آن ۳۷ کیلو تریاک کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به این که یکی از سرنشینان خودرو با توجه به تاریکی شب و صعب العبور بودن منطقه از محل متواری شد تصریح کرد: راننده و یکی دیگر از سرنشینان خودرو دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

منتشر شده در :2020/04/14 - 11:04|شناسه خبر: 47957 659 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه