امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۴۵:۱۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خبر داد؛

۱۵۰ هزار لیتر آب ژاول توسط آبفا کهگیلویه و بویراحمد تولید شد/آمادگی آب و فاضلاب استان برای تولید مایع ضدعفونی کننده آب ژاول

مدیرعامل شرکت آب فاضلاب در بازدید از تاسیسات آب شرب شهر یاسوج خبر از تولید بیش از ۱۵۰ هزار لیتر آب ژاول توسط این شرکت داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت از یاسوج و‌ به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد فیض الله پاسره در بازدید از تاسیسات آب شرب شهر یاسوج اظهار کرد: یکی از برنامه های اصلی شرکت آب و فاضلاب استان تولید و توزیع آب ژاول برای توزیع در شهرها و مراکز بهداشتی و درمانی استان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این کار با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان صورت می گیرد، تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون بیش از ۱۵۰ هزار لیتر آب ژاول توسط آبفای استان تولید و توزیع شده است.

اظهار داشت: این میزان مایع ضدعفونی کننده با استفاده از دستگاه های الکترولیز نمک طعام از توسط سیستم های دستگاه های اجرایی در شهرها و روستاهای کهگیلویه و بویراحمد تولید شده است.

وی بیان کرد: تا پایان کنترل بیماری ویروس کرونا آماده همکاری با مردم و دستگاه های اجرایی برای تامین مایع ضدعفونی آب ژاول هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از افزایش ۳۰درصدی مصرف آب آشامیدنی در استان پس از انتشار ویروس کرونا خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در شرایطی که کشور سخت در حال جدال با ویروس کروناست و مهمترین کالای مورد نیاز مردم برای انجام مراقبت های بهداشتی آب پیشگیری از انتشار ویروس کروناست از مردم خواست به مدیریت صحیح مصرف آب نیز توجه کافی داشته باشند.

منتشر شده در :2020/04/18 - 11:04|شناسه خبر: 48174 735 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه