امروز :شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۴۷:۱۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

به همت تیپ 55 هوابرد ارتش شیراز؛

۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۰۰ بسته معیشتی شامل هدیه نقدی و مواد غذایی بین نیازمندان این استان به همت تیپ ۵۵ هوابرد ارتش شیراز توزیع شد.

راه ملت: به گزارش راه ملت، و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، قباد مبشری در نشست اهداء بسته‌های معیشتی به نیازمندان، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، افزود: امید است به یاری خداوند و با عنایتی که حضرت حق خواهند داشت و با کمک‌های خیران و نیکوکاران در این ماه مبارک از این معضلی که در این روزها گریبان گیر جامعه ما شده است به‌درستی عبور کنیم.

وی اظهارکرد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است جهت توجه به نیازمندان و گرفتاران به‌ویژه در این ایامی که کشور گرفتار ویروس کرونا شده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه در حال حاضر ۴۳ هزار خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برخوردارند، خاطرنشان کرد: جامعه هدف این نهاد ایتام، زنان سرپرست خانوار، افراد ازکارافتاده و اقشار نیازمند دیگر هستند که از طرف این نهاد و با مشارکت خیران و نیکوکاران حمایت می‌شوند.

مبشری با اشاره به اینکه کمیته امداد در این سال‌ها به برکت نظام جمهوری اسلامی اقدامات مؤثری جهت رفع محرومیت انجام داده است، گفت: بخش زیادی از اعتبارات کمیته امداد از طریق مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری می‌شود که در این خصوص در سال گذشته ۳۰ میلیارد تومان از این طریق جمع‌آوری و بین نیازمندان استان توزیع شد.

وی به بسته‌های حمایتی تیپ ۵۵ هوابُرد ارتش شیراز اشاره و بیان کرد: تعداد ۲۰۰ بسته معیشتی با توجه به حلول ماه رمضان و در قالب رزمایش ملی بخشش ایرانیان و اطعام مهدوی توسط این تیپ برای نیازمندان این نهاد تدارک دیده‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه حمایت از خانوارهای نیازمند استان که براثر شیوع بیماری کرونا دچار مشکلات اقتصادی شده‌اند، هدف اصلی این اقدام است اظهار کرد: ارزش هرکدام از این بسته‌های معیشتی ۵۰۰ هزار تومان بوده که شامل هدیه نقدی و مواد غذایی است که به خانوارهای نیازمند اهداء می‌شود.

مبشری ضمن دعوت از خیران برای کمک به نیازمندان در قالب رزمایش بخشش ایرانیان، بیان کرد: در ماه رمضان امسال بسته‌های معیشتی شامل هدیه نقدی و مواد غذایی از طرف کمیته امداد استان و با مشارکت خیران تهیه و بین مددجویان نیازمند توزیع می‌شود.

گفتنی است که تعدادی از بسته‌های معیشتی اهدایی تیپ ۵۵ هوابرد ارتش شیراز، به‌طور نمادین با حضور جمعی از مسئولان اجرایی استان و برخی فرماندهان تیپ، به چند خانوار نیازمند اهدا شد.

منتشر شده در :2020/04/26 - 02:04|شناسه خبر: 48605 342 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه