امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۲۷:۳۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

افزایش ۲ درصدی پیک بار مصرفی برق استان در فروردین سال جاری

مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: با شیوع کرونا پیک بار مصرفی برق در فروردین سال جاری به ۱۸۰ مگاوات رسیده که نسبت به فروردین سال ۹۸ حدود ۲.۲۷ درصد افزایش داشته است.

راه ملت: داوود راهزادی افزود: پیک مصرفی برق استان در اسفندماه ۹۸، ۱۹۷ مگاوات بوده که نسبت به پیک بار در مدت مشابه سال ۹۷، ۸.۲۴ درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: انرژی مصرفی در اسفند ۹۸ برابر با ۱۰ هزار و ۶۴۴ گیگاوات ساعت بوده که نشان دهنده حدود ۷.۱۸ درصد افزایش مصرف انرژی نسبت به مدت مشابه در سال ۹۷ است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تعداد مشترکین برق در استان حدود ۲۶۳ هزار و ۳۹۱ نفر است که این تعداد نسبت به سال ۹۷، ۳.۴۶ درصد افزایش پیدا کرده است.

راهزادی تاکید کرد: با شیوع کرونا پیک بار مصرفی برق در فروردین سال جاری به ۱۸۰ مگاوات رسیده که نسبت به فروردین سال ۹۸ حدود ۲.۲۷ درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: سالانه برنامه ریزی برای برق رسانی به سایر مناطقی که فاقد برق هستند را انجام می دهیم و تمام شهرهای استان و روستاهای بالای ۱۰ خانوار از نعمت برق برخوردار هستند و مشکل برق در استان نداریم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با شیوع کرونا و “کمپین در خانه بمانیم” مصرف برق خانگی افزایش پیداکرده است خاطرنشان کرد: درخواست من از مردم این است که با توجه به روند افزایشی مصرف برق در استان و نزدیک شدن به فصل تابستان و هوای گرم مدیریت مصرف برق را داشته باشند.

وی تصریح کرد: شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد با شیوع کرونا وسایل حفاظتی بهداشتی از جمله ماسک دستکش، ژل و الکل در اختیار کارمندان خود قرار داده است و همچنین با توجه به شرایط بیماری و ماندن مردم در خانه ما فعالیت خود را بیشتر کرده تا مردم با مشکل برق و قطعی برق روبه رو نشوند./ایسنا

منتشر شده در :2020/04/26 - 02:04|شناسه خبر: 48613 354 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه