امروز :سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۴۰:۵۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

دستگیری فرد مزاحم با انگیزه انتقام جویی و اختلافات کاری

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه‌ و بویراحمد از دستگیری فردی که اقدام به تهدید و انتشار تصاویر همکار خود در شبکه‌های اجتماعی با شماره مجازی نموده بود خبر داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ سرهنگ روح اله شهبازی‌پور رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا تشریح کرد: خانمی جوان با در دست داشتن شکوائیه‌ای و مراجعه به پلیس فتا اظهار داشت، در شبکه اجتماعی واتساپ فردی ناشناس از طریق شماره مجازی اقدام به ارسال پیام هایی توهین آمیز و تهدید به انتشار تصاویر خصوصی او می‌نمود، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: با بررسی‌های فنی و تخصصی در فضای مجازی متهم که همکار شاکی بود، شناسایی و دستگیر و با توجه به مستندات موجود به این عمل مجرمانه خود اعتراف کرد و در بازجویی‌های انجام شده علت و انگیزه خود را انتقام‌جویی از شاکی به علت اختلافات کاری با او عنوان داشت.

وی افزود: کاربران در فضای سایبری باید مراقب رفتار آنلاین خود باشند و از روی بد گمانی و شک یا انتقام‌جویی و یا سرگرمی و… برای دیگر کاربران ایجاد مزاحمت نکنند، چرا که همانطور که گفته شد مزاحمت در فضای سایبر جرم است و با کاربر خاطی برابر قانون برخورد می‌شود.

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش  کنند . 

منتشر شده در :2020/04/27 - 01:04|شناسه خبر: 48703 642 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه