امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۵۴:۵۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

هویت جسد پیدا شده در ارتفاعات محمود آباد شهر یاسوج شناسایی شد

رییس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی هویت جسد مجهول الهویه یک مرد خبر داد که روز قبل در ارتفاعات محمود آباد شهر یاسوج کشف شد .

راه ملت: به گزارش راه ملت به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ “سعید بالش زر”  اظهار داشت: در پی تماس تلفنی شهروندان و افراد محلی با مرکز ۱۱۲ امداد و نجات هلال احمر استان در ساعت ۱۱:۳۰ روز پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۹۹ ، مبنی بر بیهوشی فردی در کوه‌های بید سر دره محمودآباد ، که عوامل امدادی و اورژانس فرد مورد نظر را به لحاظ علائم حیاتی چک کردند اما متاسفانه فرد یاد شده فوت شده  بود.

بالش زر خاطر نشان کرد : با حضور عوامل انتظامی و پلیس آگاهی برای مشخص شدن هویت جسد پیدا شده در اطراف محمود آباد شهر یاسوج و در ارتفاعات کوه های بید سر دره,  با انجام تحقیقات و انگشت نگاری در کمتر از ۲۴ ساعت هویت جنازه را شناسایی و به خانواده وی اطلاع داده شد.

وی خاطرنشان کرد: برابر اظهارات خانواده متوفی این مرد ۳۵ ساله اهل چرام و ساکن شهر یاسوج و دچار بیماری اعصاب و روان بوده است.

رییس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان اظهار داشت: علت اصلی فوت این مرد هنوز مشخص نیست و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

منتشر شده در :2020/05/01 - 10:05|شناسه خبر: 49081 737 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه