امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۱۱:۴۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

ضرورت تسریع در خدمات رسانی به مشترکین با یکپارچه‌سازی شرکت آب و فاضلاب

نشست شورای معاونین و مدیران ستادی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز برگزار شد.

راه ملت: به گزارش راه ملت به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد فیض‌اله پاسره در این نشست با اشاره به اهمیت اصلاح رفتار سازمانی در شرکت آب و فاضلاب استان اظهار کرد: این اصلاح رفتار باید آمیخته با گزارش فعالیت‌های حوزه‌های مختلف باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با یکپارچه‌سازی شرکت های آب و فاضلاب کار خدمات‌رسانی به مشترکین در شهرها و روستاها می‌بایست سرعت گیرد.

وی با تاکید بر تدوین نیازهای آبی شهرها و روستاهای استان اظهار کرد: باید به سمت اجرای برنامه های اثرگذار در در زمینه کاهش هدررفت آب حرکت کنیم.

وی استفاده از تجربیات مدیریتی دوره‌های گذشته را باعث تسریع در اجرای برنامه‌های شرکت دانست و گفت: رعایت مدیریت فشار شبکه به ویژه در شبکه آبرسانی روستاها و نصب کنتور آب مشترکین به نوبه خود می تواند باعث برطرف شدن بسیاری از مشکلات شبکه توزیع شهرها و روستاهای استان شود.

پاسره عنوان کرد: تهیه و تدوین تقویم جلسات سالیانه حوزه های مختلف شرکت و نیازمندیهای حوزه های معاونین و مدیران نیز باعث ترویج برنامه محوری و خروج از بی‌برنامگی در بخش‌های مختلف شرکت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت اجرای شبکه های فاضلاب در شهرها و روستاهای استان تصریح کرد: بهره‌برداری صحیح از تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در راستای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مشترکین باید مد نظر باشد.

منتشر شده در :2020/05/07 - 02:05|شناسه خبر: 49473 299 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه