امروز :یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۲۰:۰۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

داوودی مهر رفتنی شد؛

تغییر مدیرعامل در شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

پس از اطلاعیه وزارت نیرو در خصوص تغییر در مدیرعاملی آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، شنیده ها حاکی از انتصاب آرش صلح به عنوان جایگزین علی داووی مهر خبر می دهد.

راه ملت:  وزارت نیرو در پایگاه رسمی اطلاع رسانی این وزارت خانه خبری را منتشر کرد که به استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ارتباط پیدا می کند.

 

وزارت نیرو فراخوان جدید خود را به‌ منظور انتخاب افراد واجد شرایط و علاقه‌مند به همکاری برای مدیریت شرکت آب منطقه‌ای استان های کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و چهارمحال و بختیاری منتشر کرد.

 

بر اساس اطلاعیه وزارت نیرو با لحاظ مجموعه اسناد بالادستی و رعایت مواد قانونی ذیربط، برای سمت مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای در سه استان مذکور دعوت به اعلام آمادگی کرده است.

 

متن کامل اطلاعیه وزارت نیرو به شرح زیر است:

وزارت نیرو در راستای راهبرد شایسته‌گزینی دولت دوازدهم و ایجاد فرصت‌های برابر برای همه افراد واجد شرایط عمومی و تخصصی خدمت‌گزاری، با لحاظ مجموعه اسناد بالادستی و رعایت مواد قانونی ذیربط، برای سمت «مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان»، «مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری» و «مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد» دعوت به اعلام آمادگی می‌نماید.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاع از شرایط احراز، وظایف مربوطه و همچنین تکمیل فرم درخواست، تا ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ به تارنمای وزارت نیرو به نشانی www.moe.gov.ir  مراجعه کنند.

 

بر اساس شنیده ها آرش مصلح به عنوان جایگزین علی داوودی مهر در شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد منصوب شده است./صبح زاگرس

منتشر شده در :2020/05/10 - 12:05|شناسه خبر: 49642 1028 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه