امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۰۹:۱۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سید محمد موحد در تذکر شفاهی به رئیس جمهور؛

به سازمان مدیریت بحران برای اطفای حریق منابع طبیعی کهگیلویه دستور دهید/مسئولان از خواب بیدار شوند

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی  خواستار ورود رئیس جمهور به موضوع حریق منابع طبیعی بویراحمد شد.

راه ملت: به گزارش راه ملت، به نقل از خبرگزاری خانه‌ملت، سید محمد موحد در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۱ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور، گفت: منابع طبیعی بویراحمد طعمه حریق شده و خسارات جبران ناپذیری به آن وارد شده است.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: حضور جوانان با دست خالی برای مبارزه با آتش، صحنه زیبای ایثارگری را ایجاد کرد اما به خاطر نبود امکانات باعث تاسف بود.
وی در ادامه با بیان اینکه جنگل های بلوط و حیات وحش بویراحمد در شعله های آتش خاکستر شد، عنوان کرد: آتش همچنان زبانه می کشد و لازم است مسئولان از خواب بیدار شوند.
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به رئیس جمهور خواستار دستور وی به سازمان مدیریت بحران برای اطفای حریق شد و از اقدامات سپاه، ارتش و مدیریت استان تشکر کرد.
متن کامل صحبت های موحد به شرح زیر است:

تذکر شفاهی سید محمد موحد به رئیس جمهور
بسم الله الرحمن الرحیم
برای چندمین سال پیاپی جنگلها و منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد طعمه حریق شده و خسارات جبران ناپذیری را به این سرمایه های ملی وارد شده است.
حضور مردم و جوانان با دستان خالی برای مبارزه با آتش هم صحنه های زیبایی از ایثارگری آنان رقم زد ، هم باعث تأسف و تامل بیشتر به واسطه نبود امکانات و تجهیزات ضروری و اولیه شد.
آقای رئیس جمهور جنگل های بلوط و حیات وحش، حیوانات مظلوم و بیگناه در کوه خائیز در شعله های آتش خاکستر می شدند و آتش در ارتفاعات کوه خائیز همچنان زبانه می کشد.

ضرورت دارد از خواب بیدار شوند انان که باید بیدار شوند مسئولین ، دست اندرکاران مخصوصا مدیریت بحران را موظف به اطفای حریق فرمایید.
مردم مظلوم دیگر نمی تواند شاهد ادامه این فاجعه باشند.
ضمن تشکر از همه عزیزان که در این حادثه تمام توان خود را بکار گرفتند مخصوصا عزیزان سپاه و ارتش و مدیریت استان و تمامی نیرو های اداری و مردم بالاخص جوانان عزیز
منتطر اقدام فوری  و عاجل رئیس جمهور هستیم .

منتشر شده در :2020/05/31 - 01:05|شناسه خبر: 50843 783 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه