امروز :چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۴۱:۵۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان چرام مطرح گردید؛

تشدید نظارت بر آرایشگاه های زنانه متخلف در شهرستان چرام

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام از تشدید نظارت بر آرایشگاه های زنانه متخلف در این شهرستان خبر داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت از چرام، نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان چرام با حضور جان محمد خوب پور معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در دفتر امام جمعه برگزار شد.

حجت الاسلام سید نورالله افشار در این نشست ضمن گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی و ۱۵ خرداد،اظهار کرد: امام حق بزرگی بر گردن ما دارد و اگر امروز ما در جایگاهی قرار داریم،مرهون تلاش ها و زحمات ایشان هستیم،بنابراین نباید در مراسمات ایشان کمی و کاستی به وجود آید.

امام جمعه چرام در ادامه سخنان خود همچنین در مورد نوع پوشش و مد و لباس و همچنین فروشندگان لباس های زنانه مطالبی را بیان کرد و گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با همکاری نیروی انتظامی و همکاری دفتر امام جمعه از آرایشگاه‌های زنانه بازدید ماهانه به عمل آورد و در زمینه تابلوهای سر در به این آرایشگاه ها نظرات کامل داشته و با خاطیان و کسانی که از تصویر های زننده در تابلو و آفیش های تبلیغاتی استفاده می کنند برخورد قاطع با حمایت دادستانی محترم صورت گیرد.

وی افزود: اداره صنعت و معدن و تجارت قبل از صدور پروانه کسب در مورد نام مغازه و نامی که بر سر در مغازه قید می شود از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استعلام گیرد و بعد مجوز صادر کند.

حجت الاسلام افشار با اشاره به این مطلب که لباس فروشی خانم ها فروشنده خانم و لباس های زنانه مستور باشند،خاطرنشان کرد: شهرداری محترم جهت برگزاری ارتحال امام که قرار است چهارشنبه شب برگزار شود نسبت به سفارش و نصب بنر اقدام لازم را به عمل آورد.

 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام نیز در این نشست با بیان اینکه وضعیت مد و پوشش جوانان به خصوص بانوان نگران کننده است، گفت: باید در این خصوص چاره اندیشی شود.

سید محمد تقوی به اولویت انجام کارهای فرهنگی توسط ادارات فرهنگی و موسسات مردمی در این زمینه اشاره کرد و افزود: در زمینه توسعه فرهنگ پوشش اسلامی و ترویج آن باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی همچنین وضعیت برخی از آرایشگاه های بانوان را نامناسب دانست و گفت: باید نظارت بر آرایشگاه های متخلف را افزایش دهیم.

 

به گزارش راه ملت، در این نشست معین شد مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در شهرستان چرام، روز چهارشنبه ساعت ۲۱ شب در مصلی شهر چرام برگزار گردد.

 

 

 

 

منتشر شده در :2020/06/02 - 06:06|شناسه خبر: 50959 524 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه