امروز :یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۰۶:۳۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی دهدشت به رادیوگرافی دیجیتال مجهز شد+تصاویر

دستگاه رادیوگرافی دیجیتال درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی دهدشت با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش راه ملت، با حضور امام جمعه، مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان، مدیر دفتر نماینده کهگیلویه بزرگ و جمعی از مدیران دستگاه رادیوگرافی و سیستم برق اضطراری درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی دهدشت به بهره‌برداری رسید.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم اظهار داشت: با راه‌اندازی دستگاه تصویربرداری دیجیتال درمانگاه دهدشت ارتقای دستگاه‌های مراکز درمانی استان به ۱۰۰ درصد رسید.

پیام اکبری گفت: رادیوگرافی درمانگاه تخصصی دهدشت با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

وی در خصوص مزایای این دستگاه تصریح کرد: با ارتقاای تصویربرداری به دیجیتال عوارض زیست محیطی ناشی از دستگاه آنالوگ حذف می‌شود

این مسؤول گفت: تصویربرداری با وضوح بیشتر، به حداقل رسیدن میزان اشعه وارده به بیمار و امکان ذخیره و آرشیو تصاویر در بیلند مدت را از دیگر مزایای دیجیتالی شدن تصویربرداری عنوان کرد.

اکبری افزود: با راه‌اندازی سیستم عکس در مرکز امکان ارسال تصاویر برای پزشک مرکز و بیرون مهیا و سایر تجهیزات از جمله ماموگرافی تا پایان سال اخذ مجوز و در مرکز دهدشت نصب خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به قطع مکرر برق درمانگاه و مختل شدن ارائه خدمات به بیمه شدگان گفت: با هدف رفع این مشکل سیستم ژنراتور با ظرفیت ۳۸۰ کیلو ولت و اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان امروز به بهره‌برداری رسید.

این مسؤول اضافه کرد: با راه‌اندازی این سیستم علاوه بر تامین برق درمانگاه، تجهیزات پزشکی و تشخیص درمانی قادرند بدون هیچ وقفه‌ای فعالیت داشته باشند.

مدیردرمان سازمان تأمین اجتماعی استان با بیان اینکه مرکز دهدشت به بیمه شدگان چهار شهرستان کهگیلویه بزرگ خدمات ارائه می‌دهد،گفت: روزانه یکهزار و ۲۰۰ نفر در شش ماهه دوم و ۸۰۰ نفر در شش ماهه نخست سال از خدمات کلینیک و پاراکلینیک درمانگاه دهدشت استفاده می‌کنند.

منتشر شده در :2020/07/14 - 12:07|شناسه خبر: 51975 1401 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه