امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۴۵:۰۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تازه ترین جزئیات مبتلایان به کووید۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه شمار قربانیان در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۰ نفر رسیده است، گفت: این بیمار مرد ۵۳ ساله، دارای بیماری زمینه ای بود که بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت پرویز یزدان‌پناه بیان کرد: این بیمار مرد ۵۳ ساله، دارای بیماری زمینه ای بود که بر اثر ابتلا به کرونا در مرکز بهداشتی درمانی شهدای دولت آباد، بیمارستان شهید جلیل یاسوج جان خود را از دست داد.

 یزدان پناه گفت: هم اکنون ۱۶۷ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۷۵ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۱۴ بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

وی تصریح کرد: امروز نیز جواب ۳۳۸ نمونه را از آزمایشگاه دریافت نمودیم که بیشترین موارد مثبت در شهرستان بویراحمد( ۶٠ درصد)، کهگیلویه(١٨ درصد)، گچساران( ١١ درصد) و چرام ( ۶درصد) بود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ادامه عنوان کرد: از مردم می خواهیم استفاده از ماسک را فراموش نکنند و در ایام مبارک عید غدیر و تعطیلات پیش رو، از سفر و دید و بازدید بپرهیزند تا این رفتارها عاملی برای شیوع هر چه بیشتر این ویروس نشود.

وی افزود: شواهد نشان می‌دهد همه ما باید به سبک زندگی که کرونا تحمیل کرده است عادت کنیم. اگر شهروندان این توصیه ها را نادیده بگیرند، زنجیره شیوع بیماری افزایش یافته و این مسئله تبعات جبران ناپذیری برای سلامت مردم خواهد داشت. 

منتشر شده در :2020/08/05 - 06:08|شناسه خبر: 52487 866 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه