امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۴۳:۳۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امدادرسانی امداد هوایی هلال احمر به یک خانم ۳۵ ساله مصدوم در ارتفاعات دنا

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از امدادرسانی و انتقال یک خانم مصدوم توسط امدادهوایی در در ارتفاعات کوه دنا خبر داد.

به گزارش راه ملت از یاسوج،سید امان الله جهانبین ،افزود: با توجه به تماس تلفنی مردمی در روز چهارشنبه ۱۵ مرداد ماه ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه با سامانه اضطراری ۱۱۲ جمعیت هلال احمر استان مبنی بر مصدوم شدن یک خانم ۳۵ ساله از ناحیه پا که به صورت خانوادگی به قله ۴۰۰۰متری حوض دال دنا صعود کرده بودند.
وی اظهارکرد: بنابراین جمعیت هلال احمر استان با پیگیری و تماس با سازمان امداد و نجات مبنی بر اعزام بالگرد به منطقه حوض دال دنا جهت انتقال مصدوم و موافقت سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جهت اعزام بالگرد به استان یک تیم کوهنوردی ۳ نفره از جمعیت هلال احمر استان و یک تیم مردمی و به همراه ۴ نفر از کادر پرواز در ساعت ۱۹ و ۲۰ دقیقه از فرودگاه یاسوج به سمت ارتفاعات دنا(حوض دال) پرواز و مصدوم را از طریق بالگرد به فرودگاه انتقال و از فرودگاه با آمبولانس جمعیت هلال احمر به بیمارستان انتقال دادند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تیم‌های تخصصی شرکت کننده در این عملیات ۸ نفر، تیم پشتیبانی ۵ نفر و تیم آمبولانس ۳ نفر بودند.
جهانبین بیان کرد: ضمناً جهت اجرای عملیات هماهنگی های لازم بین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل بحران و دادستان مرکز استان و مدیر عامل جمعیت هلال احمر انجام گرفت.

منتشر شده در :2020/08/06 - 02:08|شناسه خبر: 52527 467 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه