امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۲۵:۲۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تازه ترین جزئیات مبتلایان به کووید۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون ۱۸۰ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۸۰ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۱۴ بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

راه‌ملت: به گزارش راه ملت دکتر پرویز یزدانپناه گفت: هم اکنون ۱۸۰ بیمار مشکوک و قطعی  کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۸۰ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۱۴ بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

دکتر پرویز یزدان‌پناه ابراز داشت:  امروز نیز جواب ۲۳۲ نمونه را از آزمایشگاه دریافت نمودیم که بیشترین موارد مثبت مربوط به بویراحمد( ۵٠ درصد)، کهگیلویه، لنده، گچساران و بهمئی بود.
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۲۹۴۶ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
دکتر یزدان پناه تصریح کرد: اگر می‌خواهیم کرونا نگیریم باید سه اصل استفاده از ماسک، شستشو دست‌ها و فاصله فیزیکی را رعایت کنیم.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ماسک بزنید و دیگران را به ماسک زدن تشویق کنید، خاطرنشان کرد: فاصله‌ها را رعایت کنید و حتی الامکان در جاهای شلوغ‌ و خطرناک حتی با ماسک نیز حضور پیدا نکنید و به طور جد از سفر کردن و پذیرفتن مهمان در تعطیلات پیش رو خود داری نمایید.
منتشر شده در :2020/08/06 - 07:08|شناسه خبر: 52556 674 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه