امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۵۰:۵۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تدبیر جالب از وضعیت قرمز در کهگیلویه و بویراحمد؛

کارمندان در خانه بمانند، دانش آموزان به مدرسه بروند

درحالی که آمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزایشی و در وضعیت قرمز است ،مدیر کل آموزش و پرورش استان خبر از باز گشایی مدارس داد تا مسئولان استانی بخشنامه دورکاری و خانه نشینی کارمندان را صادر کنند.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ در هفته های اخیر داده های بهداشتی و آماری حکایت از وضعیت قرمز استان در شیوع کرونا دارد تا نزدیک شدن به شروع دوره های تحصیلی زنگ خطری برای خانواده ها باشد .

 

روز گذشته در ستاد استانی کرونا و در حالی که شرایط کرونا در استان به صورت خطر ناکی پیش می رود  ، مدیر کل  آموزش و پرورش استان خبر از  باز گشایی مدارس استان حتی در وضعیت قرمز داد.

 

در خبر جالبتر از این وزیرآموزش و پرورش در خصوص باز گشایی مدارس گفته بود؛در اروپا هم مدارس با همین پروتکل‌ها شروع به آموزش کردهاند. تفاوت معناداری بین وضعیت سفید و زرد و قرمز نیست. فقط دروس اصلی به صورت حضوری آموزش داده خواهد.

 

وی در ادامه گفته بود: قرار نیست دانش‌آموزان در مدرسه بازی کنند. اگر در خانواده دانش‌آموز، فردی مبتلا به کرونا شود نباید وی به مدرسه بیاید. اگر کسی نشانه سرما خوردگی دارد نباید در مدرسه حضور یابد.

 

 

 با توجه به گفته های وزیر آموزش و پرورش و مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد  و پا فشاری آنها برای باز گشایی مدارس چند نکته مهم  وجود دارد.

نکته اصلی  اینکه وزیر آموزش و پرورش گفته است ،کشورهای اروپایی با رعایت  پروتکل های بهداشتی شروع به آموزش کرده اند و خواسته است مدارس در هفته اول بازگشایی شوند و باید گفت : آقای وزیر همه موارد را مقایسه بفرمایید نه تنها بازگشایی مدارس را.

 

 در نکته بعد باید به صحبت های روز گذشته مدیر کل آموزش و پرورش استان اشاره کرد که تاکیده شده ، تصمیماتی که گرفته می شود توسط ستاد ملی کرونا و برای کل کشور لازم الجرا است،حال این سوال پیش می آید چرا مسئولان استانی در روزهای با وضعیت قرمز بخشنامه دور کاری برای کارمندان صادر می کنند و دانش آموزان که در گروه های خطر قرار دارند به جای خانه نشینی  باید به مدرسه مراجعه کنند.

 

 

با توجه به این موقعیت پیش آمده بعضی از اولیای دانش آموزان ،نگران وضعیت سلامتی دانش آموزان بوده و  نسبت به باز گشایی مدارس تمایل چندانی ندارند./صبح زاگرس

منتشر شده در :2020/09/04 - 06:09|شناسه خبر: 53864 401 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه