امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۳۹:۱۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

از تایید سوختگی ۴ نفر از اهالی روستای سرپر دیشموک تا تکذیب بخشدار!

بخشدار دیشموک، سوختگی چند نفر از اهالی روستای سرپر نعمت الهی بر اثر صاعقه را تکذیب کرد.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ ساعاتی پیش دهیار روستای سرپر دیشموک در گفتگو با رسانه ها از سوختگی ۴ نفر از اهالی این روستا در اثر برخورد صاعقه خبر داد، اما تنها پس از چند ساعت از این موضوع صفا حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دیشموک اظهار کرد: به محض دریافت گزارش مبنی بر وقوع رعد و برق در روستای سرپر نعمت الهی موضوع را پیگیری کردیم.

وی تصریح کرد: رئیس مرکز بهداشت و درمان را مامور بررسی وضعیت کرده و به روستا اعزام شدند.

 مسوول مرکز بهداشت و درمان هم گفت: جدای از اینکه حتی یک مورد براثر سوختگی به ما مراجعه نکرده شخصا در روستای هدف حضور و از نزدیک صحبت کردیم.

رئیس مرکز بهداشت و درمان دیشموک با اشاره به اینکه اظهارات مردم گویای صاعقه زدگی بود، گفت: حتی یک  مورد سوختگی سطحی هم در روستا مشاهده نشده است.

افروغ گفت: در روستای سرپر نعمت الهی از مردم خواستم هر کدام حتی کوچکترین مشکلی دارد بگوید تا در اسرع وقت بررسی کنیم که خوشبختانه مورد سطحی هم به ما گزارش نگردیده است.

افروغ بیان کرد: به مردم تاکید کردیم اگر شخصی از این حیث آسیب دید در مراجعه به پزشک، سهل انگاری نکند.

مصطفی حکیم رئیس اداره برق دیشموک در خصوص خسارت به سیستم برقرسانی روستای سرپرنعمت الهی گفت: هیچ گزارشی مبنی بر مشکل برق از روستای سرپر دریافت نکردیم و سیستم برقرسانی روستا هیچ خسارتی ندیده است.

وی با بیان اینکه  اگرچه مشکل قطعی برق در سطح دیشموک داشتیم و در اسرع وقت، برطرف شد، اضافه کرد: مردم این روستا هیچ گزارشی مبنی بر سوختن سیستم برقرسانی به اداره برق ارائه ندادند.

 

به‌ گزارش راه‌ملت نه تنها این اتفاق برای همه جای سوال دارد بلکه باید منتظر ماند تا مقصود دهیار روستای سرپر را از اعلام این خبر عجیب‌ پی برد.

منتشر شده در :2020/11/14 - 01:11|شناسه خبر: 57963 442 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه