امروز :جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۲۸:۰۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

شهردار دهدشت خبر داد؛

چرخ تولید دو کارخانه آسفالت، شن و ماسه به راه افتاد + تصاویر

شهردار دهدشت از بازگشت دو کارخانه آسفالت، شن و ماسه به چرخه تولید خبر داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ شهردار دهدشت با اشاره به ضرورت توسعه شهری اظهار داشت : کارخانه آسفالت ، شن و ماسه شهرداری دهدشت می‌تواند کمک فراوانی به تحقق این مهم داشته باشد، اما متاسفانه این دو سرمایه عظیم ماه ها به دلیل عدم مدیریت صحیح ، راکد و بدون استفاده مانده بودند که با تلاش های شبانه روزی در سه هفته گذشته و انجام تعمیرات لازم این دو کارخانه از امروز به چرخه تولید بازگشتند.

 

احسان تابش نژاد به محصولات تولیدی این دو کارخانه اشاره کرد و گفت : در کارخانه سنگ شکن در تناژ تولیدی هرساعت ۱۲۰ تن انواع ماسه شسته و شکسته ،شن نخودی ،شن بادامی و شن فال تولید و روزانه ۱۲۰۰ تن می باشد و در کارخانه آسفالت ظرفیت تولید روزانه ۱۲۰ تن وجود دارد.

وی افزود : در این دو کارخانه ظرفیت تولید سالانه بیش از ۲۶ هزار تن شن و ماسه و ۴۳ هزار تن آسفالت وجود دارد که تلاش می شود با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود اقدامات موثری را در توسعه مناطق مختلف و زیر ساخت های شهر دهدشت انجام دهیم.

تابش نژاد با اشاره به مزایای راه اندازی این دو کارخانه بیان کرد: از مهمترین مزایای اجرای این طرح ، توسعه مناطق شهری ، آسفالت معابر ، استفاده بخش خصوصی در حوزه راهسازی شهرستان‌های چرام و کهگیلویه و تامین مصالح ساختمانی مورد نیاز مردم با قیمت و کیفیت مناسب می باشد.

وی ادامه داد : در این دو کارخانه ۹ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند و روزانه باماشین آلات و سیستم استاندارد اتاق فرمان ، کار تولید محصول و ارائه خدمات به شهروندان چرام و کهگیلویه را انجام میدهند .

 

زین العابدین بالوایه رئیس شورای اسلامی شهر دهدشت هم در بازدیدی که اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار دهدشت از این دو کارخانه داشتند ، گفت: کارخانه های آسفالت و سنگ شکن از اهمیت ویژه‌ای برای خدمت به شهروندان ، توسعه شهر دهدشت و ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری دهدشت برخوردار است که این مهم با تلاش های شهردار جدید مهندس احسان تابش نژاد محقق شد و جا دارد از تلاش های بی وقفه وی در این مدت کوتاه تقدیر و تشکر کرد.

 

تصاویر تکمیلی؛

 

منتشر شده در :2020/11/16 - 11:11|شناسه خبر: 58011 533 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

  1. معتمدی گفت:

    لطفا اصلاح فرمایید درتناژ تولیدی هرساعت ۱۲۰تن ماسه وشن وغیره تولید وروزانه ۱۲۰۰تن میباشد باتوجه به گزارش خبر از شهردار سوال کردم ایشان فرمودن درگزارش نوشتاری اشتباه شده به خاطر ذهن خوانندگان لطفا اصلاح فرمایید

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه