امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۳۹:۴۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرمانده سپاه فتح استان؛

اجرای طرح سردار شهید قاسم سلیمانی توسط سپاه فتح

طرح سردار شهید قاسم سلیمانی با هدف قطع زنجیره‌های کرونا توسط سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ فرمانده سپاه فتح استان گفت: در این طرح با استفاده از ظرفیت بسیج فرهنگیان، دانشجویی، دانش آموزی، مساجد محلات، صنعت و معدن و کشاورزی در قالب گروه های سازماندهی شده،  اقدام‌های به کمک رسانی و قطع زنجیره‌های کرونایی می کنند.

سردار حمید خرمدل در نشست مشترک با مسئولان آموزش و پرورش، بسیج فرهنگیان، دانش آموزی و اقشار افزود: گروه‌های جهادی در شهرها، محلات، مناطق دهستان‌ها و روستا‌ها حضور یافته و با مراجعه به منازل بیماران کرونایی را شناسایی و اقدام به تامین دارو و قرنطینه  آنان و همچنین در شرایط خاص آنان  را به مراکز درمانی اعزام می‌کنند.
وی  با بیان اینکه در این طرح بسته‌های بهداشتی و درمانی، معیشتی و آموزشی به مدت ۲ ماه توزیع می‌شود اضافه کرد:  از ظرفیت مدارس، ادارات، نهاد‌ها و سازمان‌ها نیز برای اجرای این طرح استفاده می‌شود
فرمانده سپاه فتح استان کمک به ارتقاء آموزش‌های مدارس و شناسایی جلوه‌های ویژه معلمان و هدفمند کردن کمک‌های مومنانه، کمک به زندانیان و ازدواج جوانان نیازمند را از دیگر مراحل اجرایی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی  اعلام کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هم در این جلسه گفت:بامشارکت بسیج فرهنگیان و دانش آموزی بیش از ۹۰ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی بین دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع شد.
هادی زارع پور با اشاره به ایثارگری معلمان در دوره کرونایی افزود: اقدامات گروه‌های جهادی بسیج در آموزش و پرورش و کمک‌های معیشتی بخش مهمی از مشکلات دوران کرونایی خانواده‌های آسیب پذیر را مرتفع کرده است.
اردشیر یاری معاون پژوهش برنامه ریزی وتوسعه مدیریت آموزش و پرورش استان هم گفت: تامین وسایل گرمایشی ،زیرساخت‌های اینترنتی ، تهیه گوشی تلفن همراه و ساخت سرویس‌های بهداشتی در ۲۵۰ مدرسه استان مستلزم مشارکت گروه‌های بسیج است که به همت سپاه فتح استان بخشی از آن انجام شد.
منتشر شده در :2020/11/27 - 03:11|شناسه خبر: 58646 325 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه