امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۱۹:۴۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون سیاسی امنیتی استاندار؛

تعطیلی ادارات به کارمندان کهگیلویه وبویراحمد ابلاغ نشده

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: موضوع تعطیلی یک هفته ای ادارات کشور توسط رییس سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام شده، اما دستورالعملی هنوز ارسال نشده است.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ معاون سیاسی امنیتی استاندار اظهار داشت: باید تعطیلی ادارات آنلایز و اعلام شود که این دستورالعمل شامل چه مناطقی می شود.

 

آقای جمالی افزود: هنوز دستورالعملی به استان ابلاغ نشده است و در صورت ابلاغ نیز باید آنالیز کنیم، محتوای آن را بررسی و بر اساس آن تصمیم گیری و عمل شود.

وی ادامه داد: به محض اطلاع و یا ابلاغ تعطیلی ادارات کهگیلویه و بویراحمد از سوی ستاد مدیریت کرونای کشور اعلام می شود./صدا و سیما

منتشر شده در :2020/11/28 - 04:11|شناسه خبر: 58708 410 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

  1. حسینی گفت:

    یکی از مواردی که مدیران ارشد استانی در شرایط بحرانی مکلف و ملزم به رعایت و اجرای آن هستند سرعت عمل توام با شجاعت در تصمیم گیری هست. محصوصا در مورد این تعطیلات که جارچوب و کلیات آن را امور اداری و استخدامی کشور به صراحت تمام در هفته گذشته اعلام نموده است. .
    تاخیر در این تصمیم گیری ها در شرایط بحرانی ناشی از بیماری کرونا ،ضمن سردرگمی کارکنان دستگاه های دولتی استان ، مانع از مهار و کنترل این بیماری در زمان مناسب و همسطخ با سایر استان ها می گردد.

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه