امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۰۲:۴۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی چله در کهگیلویه و بویراحمد

مسئول بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز مسابقه مجازی کتابخوانی چله خبر داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ فخرالدین رضایی افزود:  این مسابقه با مشارکت معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح و بسیج رسانه استان برگزار می‌شود و هدف از آن ترویج بیشتر فرهنگ کتابخوانی در میان مردم استان و آشنایی بهتر با موضوعات مسابقه می‌باشد.

وی با بیان این که، هلال احمر استان، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان، مرکز حفظ آثار شهدای سپاه فتح و ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح نیز در تامین و اهدای جوایز این مسابقه نقش دارند افزود: به بهانه چهل سالگی بسیج و دفاع مقدس، تعداد ۴۰ جایزه به برگزیدگان این مسابقه اهدا می‌شود.

رضایی با اشاره به این که موضوعات این مسابقه شامل سواد رسانه، سبک زندگی، چهل سالگی دفاع مقدس و بسیج می‌شود، بیان کرد: جزوه این مسابقه به صورت فایل PDF و با حجم بسیار کم در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و در زمان ۴۰ دقیقه قابل مطالعه است.

وی گفت: علاقه مندان می‌توانند تا یک روز قبل از سالروز حماسه نهم دی سال ۱۳۹۹ با مراجعه به لینک زیر فایل جزوه و سوالات چهارگزینه‌ای را دریافت نموده و پاسخ درست سوالات و مشخصات خود را از طریق پیام رسان‌های ایتا، سروش یا واتساپ به شماره ۰۹۱۷۰۲۳۷۲۴۲ ارسال نمایند.

رضایی افزود: هم چنین علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه کتابخوانی مجازی چله می‌توانند جهت دریافت فایل جزوه از طریق پیام رسان ایتا، سروش و یا واتساپ به شماره ۰۹۱۷۰۲۳۷۲۴۲ درخواست ارسال جزوه را ارسال نمایند.

مسئول بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان بیان کرد: ۴۰ نفر برگزیده این مسابقه از بین کسانی که دارای بیشترین نمره باشند به قید قرعه انتخاب می‌شوند و اسامی آن‌ها یک روز پس از فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی از طریق رسانه‌های استان اعلام می‌گردد.

منتشر شده در :2020/12/05 - 10:12|شناسه خبر: 58882 335 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه