امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۱۲:۳۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

شهردار دهدشت:

روند ساماندهی ورودی شهر دهدشت از سمت چرام در جریان است+ تصاویر

شهردار دهدشت با اشاره به اینکه ساماندهی ورودی های دهدشت یکی از دغدغه های مردم و مسولان است ، گفت : ساماندهی ورودی های شهر دهدشت یکی از دغدفه های اصلی شهروندان بوده که با برنامه ریزی عملیات اجرایی آن از سمت چرام آغاز شد و هم اکنون علاوه بر اقدامات صورت گرفته ، ای طرح در مرحله طراحی است .

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ احسان تابش نژاد اظهار داشت : در این طرح کار پاک سازی و لایه برداری یک کیلومتر کانال دفع آبهای سطحی که بیش از ۸ سال مسدود شده بود انجام شد و هم اکنون در خصوص هدایت آبهای سطحی مشکلی وجود ندارد .

وی افزود : در ورودی دهدشت از سمت چرام المان کار شده که سال هاست نیمه کاره و بلا تکلیف رها شده ،هم اکنون کار طراحی و تکمیل این المان در دستور کار قرار دارد و به زودی با استفاده از طراحی ایرانی اسلامی این طرح نیز به پایان خواهد رسید .

تابش نژاد ادامه داد : ساماندهی روشنایی ورودی شهر ، آسفالت و تکمیل فضای سبز از دیگر اقداماتی است که در ورودی شهر دهدشت از سمت چرام در برنامه قرار دارد و تلاش میشود تا پایان سال اقدامات لازم صورت گیرد و طرح تکمیل و به بهره برداری برسد .

شهردار دهدشت به دیگر ورودی های شهر دهدشت هم اشاره کرد و افزود : کار روشنایی ورودی دهدشت از سمت سوق تا یک ماه آینده انجام میشود و ساماندهی ورودی بهبهان و تپه نورالشهدا هم در دستور کار و در مرحله طراحی است که به زودی این اقدامات برای ایجاد شهری زیبا ، صورت خواهد گرفت .

 

تصاویر تکمیلی

 

 

 

    

منتشر شده در :2020/12/07 - 08:12|شناسه خبر: 58940 452 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه