امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۱۱:۱۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان:

کسب اعتماد مردم در مأموریت‌ها و رفتار حکیمانه از افتخارات و امتیازات پلیس ایران است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان با تاکید بر اینکه پلیس جمهوری اسلامی ایران پلیسی ولایی، دین مدار، مکتبی و با اخلاق است گفت: کسب اعتماد مردم، رفتار حکیمانه و رعایت حقوق شهروندی در ماموریت ها نیز از افتخارات و امتیازات پلیس ایران است.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ حجت الاسلام و المسلمین “مهدی تیموری” اظهار داشت: مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی که به واسطه لباس مقدسشان در جامعه و انظار عمومی شاخص به حساب می‌آیند مورد توجه قرار دارند.

وی با بیان اینکه مومن شادی اش در چهره اش نمایان است و اندوه و غمش در دلش افزود: باید در مواجهه با مردم سعه صدر داشت و برای این مهم استفاده از قدرت معنوی ضروری است.

حجت الاسلام و المسلمین تیموری تصریح کرد: پلیس باید از بصیرت بالا برخوردار باشد و آگاهی و بصیرت بالا داشتن را بیش از گذشته در خود تقویت کند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از موفقیت‌های پلیس را می توان پیرو ولایت بودن و پاسداری از ارزشهای دینی و اسلامی دانست،گفت: کسب اعتماد مردم در مأموریت‌ها و رفتار حکیمانه نیز از افتخارات و امتیازات پلیس ایران است و در این راستا حتی جان خود را در اقصی نقاط کشور به خطر می اندازند و برای رفاه مردم به شهادت می رسند.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه ارتقاء دانش مأموران انتظامی از عوامل مهم افزایش امنیت در جامعه است تصریح کرد: امروزه تفکر، دانش محوری و تقویت دانش بنیانی اساس و یکی از ماموریت های اصلی پلیس است.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی کهگیلویه و بویر احمد در پایان با اشاره به اینکه از جمله عوامل مهم استقلال عزت و کرامت امروز ایران، پیشرفت های خیره کننده علم و دانش با تأکید بر جنبه های معنوی آن است خاطرنشان کرد: پلیس نیز به این باور رسیده که باید نقش خود را با اقتداری برپایه علم و دانش ایفا کند.

منتشر شده در :2020/12/16 - 10:12|شناسه خبر: 59254 702 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

  1. از بیانات شیوا و خدا پسندانه حضرت حجت السلام حاج اقا تیموری در راستای وظایف پلیس و نیروی انتطامی تقدیر و تشکر مینمایم واز خداوند منان آرزوی سلامتی وتوام با موفقیت روز افزون برایشان خواستاریم .

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه