امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۴۴:۱۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

شهردار دهدشت خبر داد:

طرح جامع توسعه شهری «الحاق بخشی از مناطق حاشیه» دهدشت تصویب شد

شهردار دهدشت گفت: طرح جامع توسعه شهری «الحاق بخشی از مناطق حاشیه» دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه در شورای برنامه ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی تصویب شد.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ احسان تابش نژاد صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش و پیگیرهای مستمر شهرداری و بعد از برگزاری چندین جلسه و حل مشکلات مربوطه  طرح جامع با توجه فنی بودن و پیش بینی درست شهرداری برای ۱۰ سال از سوی استانداری مورد موافقت قرار گرفت و در نهایت در کارگروه زیربنایی طرح تصویب شد.

 

شهردار دهدشت با اشاره به تصویب روز گذشته این طرح در جلسه با استانداری ادامه داد : طرح جامع شهری دهدشت طی ۲ هفته آینده با جمع بندی مناسب برای اجرا به شورای معماری کشور نیز ارسال خواهد شد.

 

وی بیان کرد: طرح جامع شامل الحاق بخشی از زمین های اطراف شهر دهدشت بر اساس ضوابط شهری و نرخ رشد جمعیت برای ساخت و ساز است.

 

 

تابش نژاد تصریح کرد: در این طرح علاوه بر الحاق منطقه سمغان مجوز ساخت و ساز زمین های طرح ولایت، بسیجیان و پرستاران برای توسعه شهری دهدشت نیز صادر خواهد شد.

 

ایشان افزودند: با توسعه ساخت و ساز در این مناطق بخش زیادی از مشکلات گرانی مسکن و اجاره بها در شهر دهدشت برطرف خواهد شد.

 

شهردار دهدشت گفت: طرح جامع شهری برای ۱۰ سال آینده و بر اساس نرخ رشد جمعیت تا ۱۴۱۰ پیش بینی شده است.

 

تابش نژاد تاکید کرد: با اجرای این طرح کمربندی سوم شهری دهدشت اجرا می شود.

 

وی با اشاره به اینکه طرح جامع شهری دهدشت سالهای زیادی بود که بلاتکلیف مانده بود اضافه کرد: با قابلیت فنی و مهندسی این طرح و همکاری استانداری این مشکل برطرف شد.

 

به گزارش راه ملت؛ این طرح با توجه به مشخصات فنی و مهندسی پیشرفت در طراحی هیچ گونه مشکلی برای تصویب در شورای عالی کشور نیز ندارد.

همچنین با اجرایی شدن این طرح روند توسعه ساخت و ساز را در شهر دهدشت توسعه می دهد و امکان بازگشت مهاجرین از این شهر نیز پیش بینی شده است.

به گفته شهردار دهدشت؛ مشکلات کمربندی که به عنوان یک معضل بزرگ برای شورا و‌شهرداری طی سالهای گذشته بود با اجرای طرح جامع شهری برطرف خواهد شد.

 

شهر دهدشت مرکز شهرستان ۱۳۲ هزار نفری کهگیلویه بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منتشر شده در :2020/12/27 - 10:12|شناسه خبر: 59576 502 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه