امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۲۷:۲۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

صدرنشینی کمترین پاداش جوانان دیار خائیز در دور نخست مسابقات هندبال جوانان باشگاههای کشور

تیم جوانان فرازبام خائیز دهدشت موفق شد در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات هندبال جوانان باشگاههای کشور نماینده شهرکرد را از پیش روی بردارد و به عنوان صدرنشین به مرحله یک چهارم پایانی این رقابتها صعود کند.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ به نقل از روابط عمومی باشگاه هندبال فرازبام خائیز دهدشت تیم هندبال جوانان فرازبام خائیز دهدشت که جهت شرکت در مسابقات جوانان باشگاههای کشور در استان قم بسر می برد امروزدوشنبه ۱۳۹۹/۱۱/۶ در چهارمین دیدار خود از مرحله گروهی توانست تیم آکادمی اندیشه شهرکرد از استان چهارمحال بختیاری را با نتیجه ۲۸ بر۱۴ شکست دهد و با کسب ۷ امتیاز ضمن صدرنشینی، به جمع هشت تیم پایانی مسابقات جوانان باشگاههای کشور راه پیدا کند .

 

 

تیم جوانان فراز بام در اولین دیدار خود با نتیجه ۲۰ بر ۲۰ مقابل تیم شهرداری جهرم متوقف شد و در دومین دیدار با نتیجه ۲۲ بر ۱۵ تیم درخشان کویر گرمسار و در دیدار سوم تیم ملاثانی باوی از استان خوزستان را با نتیجه ۳۲ بر ۱۵ شکست داد .

 

 

تیم جوانان فراز بام خائیز دهدشت فردا برای صعود به جمع چهار تیم پایانی مسابقات جوانان باشگاههای کشور باید به مصاف تیم دوم گروه سوم که از بین برنده دیدار تیمهای فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و قصر نشاط بهبهان مشخص خواهد شد ، برود.

 

 

به گزارش راه ملت؛ این مسابقات از یکم بهمن ماه الهی هشتم بهمن ماه به میزبانی استان قم برگزار خواهد شد.

 

 

 

منتشر شده در :2021/01/25 - 01:01|شناسه خبر: 60689 295 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه