امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۱۶:۴۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در نشست خبری با خبرنگاران صورت گرفت:

تشریح برنامه های دهه فجر توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه+ تصاویر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران برنامه های این ناحیه در دهه مبارک فجر را تشریح نمود.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ جناب سرهنگ محقق زاده در این نشست اظهار داشت:  دو بلوک شرق و غرب تمام مناسبات دنیا را رقم می زدند و در واقع عرصه سیاسی، فرهنگی ، و اجتماعی دنیا در دست این دو بلوک بود.

 

 

ایشان اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب، بلوک شرق از هم پاشیده شد و از همان ابتدای پیروزی انقلاب هیمنه استکبار ، چه در غرب و چه در شرق بهم خورد و از آن تاریخ تا به الان نظام مقدس جمهوری اسلامی علارغم همه ی حملات سخت و نیمه سخت و جنگ های نرم، پویاتر، ماناتر  و امیدوارانه تر به عمر خود ادامه می دهد.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه ادامه داد: انقلاب، سراغاز ظلم ستیزی و استکبار ستیزی بود. سر منشا بیداری در ملل جهان شد به گونه ای که همه ی مستضعفان عالم با تعصی از مکتب انقلاب اسلامی در مقابل تمام ظلم ها ایستادند.؛ تا آن زمان کسی جرات گردن افرازی در مقابل استکبار به خصوص آمریکا نداشت اما بعد از پیروزی انقلاب این در مقابل استکبار ایستادن اصلی شد و ملت شریف ایران بر خود می بالد به داشتن چنین انقلابی.

 

 

وی تصریح کرد: شاید سن خیلی از ما به جریانات پیش از انقلاب و دیدن رشادت مردم برای براندازی رژیم طاغوت قد ندهد اما شروع این ایام یادآور خاطرات شاد و از بهترین روزهای به جای مانده در ذهن ها بوده و هست؛ ما نیز آرزو می کنیم که پرچم این انقلاب از دست رهبری فرزانه انقلاب به  دست صاحب اصلی آن که حضرت ولی عصر(عج) است برسد.

 

جناب سرهنگ محقق زاده افزود: چند عامل دست به دست هم داد تا  انقلاب اسلامی به پیروزی برسد. یکدل شدن دانش آموزان، دانشجویان، طلاب، کسبه، علما، حتی مردم عادی که از سواد خاصی برخوردار نبودند، پیر و جوان دست به دست هم دادند و با تشکیل مجمع ای به نام مردم که امام آن ها ولی نعمتان اصلی انقلاب اسلامی و سرمایه این انقلاب به شمار آوردند و در این مردم هستند که صاحب اصلی این انقلاب هستند و مسئولان خدمتگذار آنها. 

 

ایشان اظهار داشت: اگر مشکلی به جهت رفاه اجتماعی و مشکلات اقتصادی و بی نظمی هایی در این زمینه داریم بر می گردد به داخل کشور زیرا هر وقت با مدیریت جهادی گام برداشتیم موفقیت را در پی داشت؛ ما باید سپاسگذار خداوند باشیم به جهت نعمت بزرگی که نصیب مردم ما و انقلاب ما کرد و آن ولایت و درایتی است که در ذهن متعالی حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری به عنوان ادامه دهنده راه ایشان قرار داد.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با اشاره به اجرای ۶۴ عنوان که شامل ۹۷ برنامه متنوع در دهه مبارک فجر می باشد گفت: با توجه به شرایط کرونایی و وضعیت فاصله گذاری اجتماعی، امسال برنامه ها بیشتر به سمت و سوی فضای مجازی رفته و در واقع سعی کردیم تجمعاتی را که منجر به حضور مردم و به تبع آن بالا رفتن آمار کرونا شود محدود کنیم.

 

 

وی بخشی از مهم ترین برنامه های این نهاد را به صورت زیر اعلام کرد:

 

*استقبال نمادین از ورود حضرت امام که در ساعت ۹:۳۳ امروز با حضور همه ادارات به صورت رژه موتوری به سمت گلزار مطهر شهدا و بعد از آن به غبار روبی گلزار شهدا ختم گردید.

* شروع رزمایش الی بیت المقدس از عضر امروز در تمام پایگاه های مقاومت سراسر کشور با حضور سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران با رمز یا حسین که ما در سطح شهرستان کهگیلویه ۷۸ پایگاه مقاومت بسیج را داریم که در این رزمایش به مدت ۱۰ روز شرکت خواهند کرد.

*فضاسازی شهری همزمان با نخستین روز دهه مبارک فجر با همکاری مجموعه ادارت، و شهرداری

* برگزاری نمایشگاه مجازی حوزه دانش آموزی شهید فهمیده

* سه مورد برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در فضای مجازی 

* نشست پیشگیری از آسیب های اجتماعی توسط حوزه حضرت زهرا و حوزه صدیقه کبری در دیشموک و قلعه رئیسی 

* دیدار با خانواده شهدای دانش آموز توسط حوزه های دانش آموزی در سراسر چهار حوزه شهرستان

* انتشار دلنوشته و خاطرات انقلابی چهره های تاثیر گذار در فضای مجازی 

* ویژه برنامه اجرای سرود که توسط شبکه دنا به صورت شبانه پوشش داده می شود 

*برگزاری مسابقه فرهنگی انقلابی بین جوانان در حوزه امام حسین شهر سوق 

* آزادی زندانیان جرایم غیر عمد توسط بسیج حقوقدانان در سطح شهرستان کهگیلویه 

*برپایی ایستگاه سلامت در محل برگزاری نماز جمعه به همت بسیج جامعه پزشکی 

* اردوی یک روزه گردان بیت المقدس حوزه حضرت رسول در روز سه شنبه

* ویزه برنامه های میلاد حضرت زهرا و تولد بنیانگذار انقلاب که شامل جشن میلاد حضرت زهرا (س) در قالب ایستگاه صلواتی توسط حوزه ها و پایگاه های مختلف در مساجد انجام خواهد شد، نشست بصیرتی با موضوع تبیین ولایت اجتماعی زن به همت سه حوزه خواهران در سطح شهرستان، اهدا جهیزیه به ۴۰ زوج جوان به همت بسیج سازندگی در روز چهارشنبه

 

* سرکشی از خانواده های معظم شهدا در ۳۰ مورد که در سطح حوزه های شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد.

* روز پنج شنبه همزمان با سراسر کشور غبار روبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدا را در هر چهار بخش شهرستان پیش روی خواهیم داشت

* تقویت گشت های بسیج محله محور در پایگاه های مقاومت

* حضور بسیجیان به صورت دسته جمعی در مصلاهای نماز جمعه در ۱۷ بهمن ۹۹

* پیاده روی شورای حوزه های دانش آموزی دیشموک به تپه نور الشهدا 

* برگزاری مسابقه فجر پیروزی تحت عنوان دلنوشته و عکس نوشته در فضای مجازی 

* تجلیل از مربیان پرورشی مدارس در قالب طرح شهید بهنام محمدی

* اردوی یک روزه جهادی واحد های دانش اموزی 

* طرح رزمایش مومنانه و کمک های نقدی به دانش آموزان بی بضاعت توسط حوزه دانش آموزی شهدای دیشموک

*اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم توسط بسیج جامعه پزشکی 

و نهایتا اجرای رژه موتوری و خودرویی در روز ۲۲ بهمن در هر چهار بخش شهرستان به این جهت که امسال با توجه به شرایط پیش آمده راهپیمایی تحت عنوان این روز در شهرستان نخواهیم داشت.

 

 

 

تصاویر تکمیلی از این نشست را در زیر مشاهده می کنید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منتشر شده در :2021/01/31 - 08:01|شناسه خبر: 60903 356 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه