امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۲۳:۲۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان/پیش بینی وضعیت جوی کهگیلویه و بویراحمد

مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد وضعیت جوی این استان را طی ۷۲ ساعت آینده اعلام کرد.

راه ملت: به گزارش راه ملت رئیس اداره پایش هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با این پایگاه خبری اظهار داشت: با تحلیل و بررسی آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی طی امروز و فردا جو استان نسبتا پایدار خواهد بود.

 

 

ولی بهره مند افزود: با ورود سامانه بارشی بتدریج از بعدازظهر شنبه تا اواسط روز یکشنبه در غالب مناطق استان، افزایش ابر و بارش باران و در ارتفاعات و مناطق مستعد بارش برف، احتمال رعد و برق و بارش تگرگ، و در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می گردد.

 

وی تصریح کرد: با توجه به توصیف شرایط جوی مورد انتظار؛ آب گرفتگی معابر عمومی، اختلال در تردد جاده ای، لغزندگی و کاهش دید افقی  به علت پدیده مه قابل پیش بینی خواهد بود.

 

کارشناس اداره کل هواشناسی این استان گفت:به همین منظور هواشناسی استان ضمن هشدار و اعلام وضعیت سطح نارنجی توصیه می کند: از ترددهای غیر ضروری به ویژه در محورهای مواصلاتی اجتناب کرده، و در صورت تردد به رعایت نکات ایمنی و به همراه داشتن تجهیزات زمستانی توجه داشته باشید و همچنین از صعود به ارتفاعات پرهیز کرده و اتخاذ تدابیر لازم توسط سازمان های امدادی و خدمات رسان در نظر گرفته شود.

 

اقای بهره مند در پایان گفت: به لحاظ دمایی در ۲۴ ساعت گذشته، ایستگاه امام زاده جعفر با بیشینه دمای ۲۳/۶ درجه سانتیگراد گرم ترین، و یاسوج با کمینه دمای صفر درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان بودند.

منتشر شده در :2021/02/04 - 01:02|شناسه خبر: 61089 499 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه