امروز :سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۲۷:۰۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مرحله سوم لیگ برتر هندبال کشور؛

صلابت فرازبام خائیز دهدشت ذوب آهن را نیز از پای درآورد

تیم فرازبام خائیز دهدشت در چهارمین دیدار خود از دور سوم لیگ برتر هندبال موفق به شکست ذوب آهن اصفهان شد.

راه ملت: به گزارش راه ملت به نقل از  روابط عمومی باشگاه هندبال فرازبام خائیز دهدشت ، در چارچوب مرحله سوم از دور رفت سی و سومین دوره لیگ برتر هندبال ایران امروز سه شنبه ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ از ساعت ۱۳:۱۵ در تالار هندبال سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تیمهای فرازبام خائیز دهدشت نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد و ذوب آهن اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.

 

درنیمه نخست شاگردان مجید پارسایی در تیم فرازبام با بازی سراسر هجومی خود ذوب آهن را غافلگیر کردند و موفق شدند با نتیجه ۱۳ بر ۹ این نیمه را به سود خود به پایان ببرند.

 

نیمه دوم را ذوب آهن اصفهان بهتر آغاز کرد و در دقایقی از بازی به اختلاف یک گل با فرازبام رسید اما رفته رفته فرازبامی ها بازی را به دست گرفتند و با درخشش دروازبان خود فواد فرهادی توانستند در یک بازی زیبا و دیدنی نماینده قدرتمند اصفهان را با نتیجه  ۲۳ بر ۲۱ شکست دهند.

 

مجیدپارسایی، سرمربی فرازبام پس از برد برابر ذوب آهن در لیگ برتر هندبال گفت: بخاطر برگزاری متمرکز مسابقات، تیم ها به شناخت بیشتر و بهتری نسبت به هم می رسند بنابراین تیمی می تواند صاحب پیروزی شود که نقاط ضعف و قوت خود و رقیبش را بشناسد و بازیکنان و کادرفنی بهتری در زمین داشته باشد.
وی درباره عملکرد بازیکنانش در این بازی هم گفت: با وجود اینکه دو بازیکن خوب تیمم را بعلت مصدومیت نداشتم اما تیمم با تمام توان جنگید.
وی در خصوص برنامه فرازبام برای دور نهایی رقابت های لیگ برتر هم افزود: لیگ غیرقابل پیش بینی است. یقینا طی مسابقات اتفاقاتی می افتد که هم برای تیم ها و هم بازیکنان غیرقابل پیش بینی است مثل اتفاقاتی که برای تیم مس که یکی از مدعیان قهرمانی است، افتاد و متاسفانه چهار نفر از بازیکنان اصلی اش را از دست داد برای همین از الان نمی توانم برنامه ای در نظر داشته باشم. 
پارسایی درباره برگزاری متمرکز لیگ هم گفت: لیگ نباید بصورت متمرکز برگزار شود چون هم بازیکن باید فرصتی برای ریکاوری داشته باشد و هم کادر فنی فرصتی برای بررسی و آنالیز بازی بعدی ولی امسال بخاطر شرایط کرونا ناگریز به این امر شدیم. 

 

امیر احمدی، ستاره فرازبام خائیز دهدشت در این دیدار؛ پس از برد برابر ذوب آهن با بیان اینکه جذابیت بازی ها بیشتر شده، گفت: بازی نزدیکی بود طوری که نتیجه نشان میدهد تیم ها تنها با دو اختلاف پیروز می شوند.
وی ادامه داد: علی رغم اینکه دو بازیکن مصدوم هم داشتیم بچه ها همت کردند و پیروزی را از آن خود کردیم. امروز واقعا یک تیم بودیم.
وی در پاسخ به این سوال که فکر می کردید بتوانید ذوب آهن را شکست دهید، بیان کرد: حقیقتا این تصور را داشتیم که بتوانیم بازی را ببریم ولی در این مرحله غافلگیر شدیم چون ذوب آهن دو بازی مهم را برده بود.
احمدی افزود: بهترین بازیکن تیم امروز از نظر من دروازه بان تیم بود. فواد جور اشتباهات دفاع را را به دوش کشید. 
وی درباره مصدومیتش حین بازی هم گفت: مصدومیتم جدی نیست. طی بازی مچ پام کشید اما الان مشکلی ندارم. 

 

به گزارش راه ملت؛ فرازبام خائیز دهدشت با این برد ۹ امتیازی شد و دور رفت این مرحله از رقابتها را با رتبه بسیار خوب سوم به پایان رساند.

منتشر شده در :2021/02/09 - 02:02|شناسه خبر: 61422 425 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه