امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۰۶:۰۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

جان نوجوان ۱۷ ساله طعمه جدید جاده طولیان – دهدشت/در سایه ضعف مدیریتی جاده‌های وحشت عمری است در انتظار اعتبار مانده‌اند

وقوع چندین فقره تصادف مرگ بار و خسارتی در این محور به دلیل بار زیاد ترافیکی و کم عرض بودن جاده ،پای ثابت گلایه مندی مردم از مسئولان حوزه راه وشهرسازی شده است.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ ؛این روزها کارشناسان حوزه راه و شهرسازی یکی از مهمترین مباحثی که موجب توسعه روز افزون جامعه می شودرا بحث توجه به راه های ارتباطی اعم از هوایی، دریایی و زمینی میدانند که این سه مقوله می تواند بهترین راهبرد برای تسهیل در خدمات و حمل و نقل شوند.

توجه به زیرساخت های جاده های ارتباطی یکی از مهمترین فرایندهای است که نقش مهمی در توسعه روز افزون روستاها، شهرها، شهرستان ها و حتی اتصال چندین استان با همدیگر دارد.
توسعه راه های بین شهری ومواصلاتی یکی از مهمترین مطالبات شهروندان است که همواره ادارات راه و شهرسازی در راستای ارج نهادن به این مطالبه عمومی با اجرایی نمودن آن گام های خوبی در طی چند سال گذشته برداشته شد ولی متاسفانه به دلیل طولانی بودن پروسه اجرایی و عملیاتی، پروژه ای که باید ظرف مدت دو تا سه سال به بهره برداری برسد بیش از ۵ تا ۱۰ سال به طول می کشد چرا که سیاست های مدیران با نگاه های سیاسی در خصوص پروژه ها نیز تغییر می کند.

 

 

جاده دهدشت به طولیان یا بهتر بگوییم پتروشیمی دهدشت  وجاده ارتباطی دهدشت به یاسوج یکی از جاده های مهم و راهبردی برای توسعه شهرستان کهگیلویه محسوب می شود که باید از جمله جاده های فراموش شده دانست آنهارا.
چندین سال است که عملیات اجرایی آن شروع شده است و بخش اعظمی از زیرسازی های آن نیز صورت گرفته است ولی متاسفانه به دلیل برخی مشکلات اعتباری تا کنون به مرحله پایان آسفالت نرسیده است ، بارها این جاده از طرف مردم مورد انتقادات زیادی قرار گرفت ولی همچنان این محور و چندین محور دیگر در شهرستان کهگیلویه در خواب زمستانی به سر می برد.
این محور، راه ارتباطی دهدشت-سرفاریاب-یاسوج است و مسیر پر ترافیکی است، ولی اصلاح و تعریض جاده آن بیش از ۱۰ سال است بلاتکلیف رها شده است.
از دیگر انتقادات وارده ،این محور همچنین فاقد علایم راهنمایی رانندگی است و جوانان زیادی را به ویژه در دل شب  به کام مرگ کشانده است که بارها در شورای ترافیک،رییس پلیس راه کهگیلویه خطر آن را گوش زد کرده است .
وقوع چندین فقره تصادف مرگ بار و خسارتی در این محور به دلیل بار زیاد ترافیکی و کم عرض بودن جاده ،پای ثابت گلایه مندی مردم از مسئولان حوزه راه وشهرسازی شده است.
در تازه ترین حوادث این جاده ظهر دیروز یک نوجوان ۱۷ ساله به نام سید ارسلان ولایتی از ساکنین روستای طولیان در این محور با خودروی سواری پراید و کامیون برخورد میکند و به بیمارستان امام خمینی ره شهر دهدشت انتقال داده شد که متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده ساعتی پیش جان خود را از دست داد و یک خانواده دیگر را عزادار کرد.
این در حالی است که از تصادف قبلی چند صباحی بیش نمی گذرد و متاسفانه در کم توجهی مسئولان و مدیریت‌های ضعیف، این جاده تاکنون خانواده‌های زیادی را داغدار عزیزان خود کرده است.
انتطار می رود استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد،معاون عمرانی استاندار،نماینده محترم مردم شریف کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی،مدیرکل راه و شهرسازی،شورای تامین شهرستان کهگیلویه در راس فرماندار شهرستان و مسولان مربوطه به این موضوع ورود پیدا کند تا دیگر شاهد عزادار نمودن خانواده ها در این جاده که کانون بیشتر حوادث آن در کمتر از ۱۰ کیلومتر است نباشیم.

در سایه ضعف مدیریتی جاده طولیان- دهدشت همچنان خانواده ها را عزادار می کند/جان نوجوان 17 ساله طعمه جدید این جاده

 

 

در سایه ضعف مدیریتی جاده طولیان- دهدشت همچنان خانواده ها را عزادار می کند/جان نوجوان 17 ساله طعمه جدید این جاده

منتشر شده در :2021/03/06 - 09:03|شناسه خبر: 62819 1038 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

  1. تف بر شرف تان مسعولین

  2. گنجی گفت:

    چقد گفتیم می گوییم و خواهیم گفت . و اماکاری نکردند و نمیکنند و….تسلیت ایلم تف بر شرفتون

  3. ناشناس گفت:

    ننگ بر این مسئولین جوونامون پر پر شدن

  4. ناشناس گفت:

    چه عزیزانی توی این مسیر جون خودشون رو از دست دادن.آه تمام مادران دامن گیر مسئولین بی خاصیت و زالو صفت ماست.ی مشت دزد دارن ریشه مملکت و جان جوان های ما رو میخورن

  5. ناشناس گفت:

    باسلام َسالهاس که مردم محروم کهگیلویه دهدشت وتوابع آن با رای دادن خود را محرومیت وفقر بیکاری گرانی وتورم ومشکلات و معضلات اجتماعی وحوادث تلخ شهرستان کهگیلویه گرفتار کردن

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه