امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۱۳:۳۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کشف پرونده قتل و دستگیری ۱۳نفر از عاملان نزاع دسته جمعی بر سر اختلاف ملکی در باشت

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۱۳ نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی مسلحانه بهمن ماه سال جاری در شهرستان باشت خبر داد و گفت: ۲نفر از متهمان دستگیر شده به ۲ فقره قتل اعتراف کردند.

راه ملت: به گزارش راه ملت به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار “کیقباد مصطفایی” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت:در پی وقوع یک فقره نزا‌ع دسته جمعی مسلحانه در بهمن ماه سال جاری بین دو طایفه بر سر اختلاف ملکی در یکی از روستاهای شهرستان باشت ۲ نفر کشته و ۱۲ نفر مجروح شدند که موضوع با هماهنگی مرجع قضائی بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و اطلاعات و امنیت عمومی استان و شهرستان باشت قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس انجام تحقیقات پلیسی گسترده و با تلاش شبانه روزی ۱۳ نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی را شناسایی و طی چندین عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

مصطفایی با بیان این که در این رابطه ۳ قبضه سلاح گرم کشف و ضبط شد تصریح کرد: ۲ نفر از متهمان دستگیر شده به ۲ فقره قتل عمد به وقوع پیوسته بر سر اختلاف ملکی در بهمن ماه سال جاری اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که متهمان پس از تحقیق و بازجویی و تشکیل پرونده و بازسازی صحنه جرم با حضور دادستان و قاضی پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند،خاطرنشان کرد: پلیس با همکاری دستگاه قضائی با کسانی که بخواهند امنیت مردم را به مخاطره بیندازند، بصورت قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد.

منتشر شده در :2021/03/14 - 11:03|شناسه خبر: 63130 444 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه