امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۱۵:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

به همت حوزه هنری استان و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی؛

نمایش خیابانی “پانادمی یا همه گیری” با شیوه پلاکارد در شهرستان بویر احمد اجرا شد/تصاویر

به همت حوزه هنری استان و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ، نمایش خیابانی “پانادمی یا همه گیری” با شیوه پلاکارد در شهرستان بویر احمد اجرا شد.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ مسئول نمایش حوزه هنری استان کهگیلویه و بویر احمد در حاشیه اجرای نمایش خیابانی “پانادمی یا همه گیری” در شهر یاسوج گفت: هنرمندان در اجرای نمایش‌های خیابانی می‌تواند بیشترین تاثیر را برمخاطب داشته باشد به طوریکه هم جنبه آموزشی را برای مخاطب داشته باشند و هم شاهد تاثیر گذاری بر مخاطب باشیم.

 

 

به گزارش …اکبر آیین مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از یک وقفه طولانی ای در مواجهه با اجراهای زنده تئاتر خیابانی ،امروز با شیوه ای متفاوت شاهد اجرایی از هنرمندان استان در سطح شهر یاسوج بودیم که امیدواریم با توجه به شرایط حساس کنونی بتوانیم قدم کوچکی جهت جلوگیری از پیک چهارم کرونا ویروس برداشته باشیم.

 

 

وی تئاتر را یکی از روش های موثر در آموزش  و پیشگیری دانست و گفت: هنرمندان تئاتر در این اجراها می‌توانند با مردم ارتباط مستقیمی بگیرند و در این بین نکاتی را عنوان کنند که در یاد و ذهن تماشاچی ماندگار شود .

 

 

اکبر آیین مسئول واحد نمایش حوزه هنری هم بااشاره به اینکه این در روزهای آینده این اجرا در شهرستان های بویراحمد و کهگیلویه و چرام پذیرای مردم خواهد بود؛ گفت: حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان با روی آوردن به چنین شیوه ای سعی در تاثیر گذاری بیشتری بین احاد مردم داشت و با توجه به تاثیر گذاری ای که هنر نمایش بر روی مردم دارد و با استفاده از ظرفیت خوب هنرمند استان و ارتباط موثری که با آن ها دارد دست به چنین کاری زده که امیدواریم شاهده تاثیر گذاری ان در بین مردم جامه باشیم.

 

 

اکبر آیین ادامه داد: این اجراها می‌تواند الگوی مناسبی برای بهره برداری دیگر استان های کشور و حتی تجربه های بین المللی با این شیوه خلاقانه باشد.

 

 

 

وی گفت : این اجرا به صورت تئانر پلاکارد توسط گروه تئاتر وار به سرپرستی ثارالله آذریتون طراحی شده است،که هنرمندان در این اجرا با استفاده از ظرفیت این شیوه نمایشی بر سر چهار راه و خیابان ها به اجرا می پردازند و برای آگاهی و اطلاع مردم از وضعیت قرمز و جلوگیری از پیک چهارم کرونا ویروس و هشدار به مردم بسیار موثر است.

 

 

 

مسئول نمایش حوزه هنری در ادامه گفت :امیدواریم که مردم این ویروس را بیشتر جدی بگیرند و فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را رعایت کنند تا شاهد درگیری کمتر هموطنان و همشهریانمان با این ویروس باشیم.

 

 

 

آیین ادامه داد: تلاش ما در آینده توسعه فرآیند تولید و اجرای تئاتر خیابانی در سطح استان و بخصوص شهرستان ها خواهد بود و به طور قطع در این رویدادها گروه های بیشتری از فعالین تئاتر خیابانی استان را به کارگیری خواهیم کرد.

 

 

اکبر آیین در پایان ضمن تشکر از دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: امیدواریم که در ادامه هم شاهد تعامل و همکاری هایی خوبی از طرف این نهاد باشیم و با یاری خدا و همت مردم و مسئولین شاهد ریشه کنی این ویروس منحوس در کشور و دنیا باشیم.

 

 

منتشر شده در :2021/03/15 - 09:03|شناسه خبر: 63133 365 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه