امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۱۳:۴۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

شهردار دهدشت خبر داد؛

آسفالت و لکه گیری خیابان های سطح شهر دهدشت در آستانه سال نو/جانمایی و نصب سطل زباله در معابر اصلی شهر

شهردار دهدشت از آسفالت و لکه گیری خیابان های سطح شهر ، اجرای طرح عملیات خط کشی ترافیکی معابر شهری و همچنین جانمایی و نصب سطل زباله در معابر اصلی شهر در آستانه سال نو خبر داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت احسان تابش نژاد با اعلام این خبر اظهار داشت عملیات لکه گیری آغاز شده و بیش از ۵۰۰ تن آسفالت در سطح شهر استفاده می شود.

 

وی افزود :این عملیات در جهت تسهیل در تردد همشهریان عزیز توسط نیروهای خدماتی و ماشین آلات شهرداری دهدشت در حال انجام است.

 

شهردار دهدشت با اشاره به تسهیل سازی و ایجاد مسیری آرام و روان در سطح شهر گفت:خط کشی معابر پر تردد دهدشت به طول ۱۸کیلومتر و با اعتبار حدودی ۱۵۰میلیون تومان انجام و عملیاتی شد.

 

 

این مسئول با اشاره به اینکه خط کشی محوری و اصلاح هندسی علاوه بر زیبایی محیطی تاثیر بسزایی در کاهش بار ترافیکی معابر و خیابان‌ها دارد اعلام کرد :بدین منظور عملیات خط کشی معابر پرتردد شهر از جمله میدان مرکزی خیابان شریعتی خیابان سپاه ورودی…انجام شد.

 

تابش نژاد خاطر نشان کرد؛خط کشی معابر یکی از اقدامات ترافیکی است که با هدف افزایش ضریب ایمنی رانندگان و عابران پیاده ؛تسریع و تسهیل در تردد خودرو ها؛ ساماندهی ترافیکی در خیابان‌ها مطابق اصول استاندارد انجام شد.

 

وی با بیان اینکه ارتقا سطح بهداشت و جلوگیری از رها سازی زباله ها در سطح شهر یکی از اهداف شهرداری دهدشت است گفت: ۴۲ سطل زباله به منظور رفاه حال عابرین پیاده و با هدف جلوگیری از رهاسازی زباله در معابر و فضای سبز، در خیابان های اصلی شهر دهدشت توسط شهرداری جانمایی و نصب می شود.

 

شهردار دهدشت همچنین از پاکسازی مبادی ورودی و خروجی شهر از ضایعات خاک و نخاله و آشغال همزمان با فرارسیدن سال جدید خبر داد و گفت در آستانه نوروز کلیه خیابان‌ها و کوچه‌های شهر دهدشت پاکسازی شده و در روزهای آینده نیز این روند ادامه خواهد داشت.

 

 

 

 

 

منتشر شده در :2021/03/19 - 03:03|شناسه خبر: 63352 447 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه