امروز :دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۰۹:۰۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

شرایط برگزاری نماز عید سعید فطر در دهدشت اعلام شد

نشست هماهنگی نماز عید فطر امروز با حضور امام جمعه، فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی در حسینیه ثارالله دهدشت برگزار شد.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این نشست عید فطر را روز جشن بندگی و پاداش یک ماه روزه‌داری خواند و اظهار داشت: مهمانان ضیافت الهی پس از یک ماه بندگی از درگاه الهی هدیه می‌گیرند.

 

امام جمعه دهدشت با اشاره به وضعیت کرونایی و متفاوت بودن عید فطر نسبت به سال‌های گذشته گفت: طبق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا نماز عید فطر شهرهای قرمز در فضای باز برگزار می‌شود.

 

وی تأکید کرد: با در نظر گرفتن شرایط و الزام در رعایت پروتکل‌های بهداشتی ورزشگاه آزادی مکان مناسبی برای برگزاری است.

 

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: بنا بر جمعیت حداقلی است و همه پروتکل‌های بهداشتی از زمان ورود به محل برگزاری تا ترک ورزشگاه اجرایی خواهد شد.

 

وی خواستار بسیج همگانی و اهتمام ادارات برای اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزار نماز عید فطر شد.

 

دارا کریمی‌نژاد با بیان اینکه آسیب‌های عدم حضور در مکان‌های عمومی نوعی واگرایی اجتماعی و برونداد واکنش عصبی بین مردم ایجاد کرده است، گفت: برگزاری نماز عید فطر دوگانه‌انگاری در برگزاری مراسمات تلقی نشود.

 

فرماندار کهگیلویه گفت: فرهنگ‌سازی در برگزاری مراسم‌ها در کرونا از تشییع و خاکسپاری شروع شد و نظم و رعایت فاصله در نماز عید فطر به عنوان یک آیین مذهبی نیز می‌تواند الگو شود.

 

وی همکاری همه ادارات در برگزاری نماز را ضروری دانست و افزود: این نماز در فضای باز و با رعایت فاصله اجتماعی و همه پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

همچنین طیب‌زادگان رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه از اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی قبل از ورود به ورزشگاه، حین برگزاری نماز و هنگام خروج خبر داد و گفت: فاصله هر نماز گزار از هر طرف یک متر و نیم لحاظ می‌شود.

منتشر شده در :2021/05/11 - 01:05|شناسه خبر: 64816 381 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه