امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۰۵:۱۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در فرودگاه شهدای یاسوج + تصاویر

راه ملت، به گزارش روابط عمومی فرودگاه شهدای یاسوج ،بمناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر ،ویژه برنامه ای در فرودگاه شهدای یاسوج با حضور مسئولین استانی ،فرودگاهی ،فرماندهان سپاه فتح ،سپاه و پلیس و خانواده های کارکنان در محوطه فرودگاه شهدای یاسوج برگزار شد.همچنین در این مراسم نمایشگاهی از ادوات و ماشین های جنگی برگزار گردید. […]

راه ملت، به گزارش روابط عمومی فرودگاه شهدای یاسوج ،بمناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر ،ویژه برنامه ای در فرودگاه شهدای یاسوج با حضور مسئولین استانی ،فرودگاهی ،فرماندهان سپاه فتح ،سپاه و پلیس و خانواده های کارکنان در محوطه فرودگاه شهدای یاسوج برگزار شد.همچنین در این مراسم نمایشگاهی از ادوات و ماشین های جنگی برگزار گردید.

عنایت انصاری فرد مدیر فرودگاه شهدای یاسوج در این مراسم گفت : سوم خرداد، ‌یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان، ‌استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خود گذشتگی رزمندگان اسلام و اوج خودباوری و خلوص امام شهیدان، حضرت امام خمینی (ره) است که فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد.
در ادامه یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس از خاطرات جنگ و سادگی و خلوص نیت رزمندگان و آزادگان و شهدا گفت و افزود ما در زندگی خود باید وامدار ولایت و شهدا باشیم.
همچنین در این مراسم گروه سرود بسیج دانش آموزی اجرای خود را به روی صحنه آوردند و حسن ختام برنامه توسط خواننده محبوب و انقلابی ،آقای مرتضی باب با اجرایی درباره آزادسازی خرمشهر برگزار شد.
این ویژه برنامه توسط روابط عمومی و بسیج فرودگاه شهدای یاسوج و با همکاری نهادهای،سازمان بسیج دانش آموزی، تیپ ۴۸ فتح استان و سپاه و پلیس فرودگاه و کارکنان فرودگاه شهدای یاسوج به نحو احسن برگزار گردید.
در پایان ، انصاری فرد با اهداء لوح تقدیراز برگزار کنندگان این مراسم تشکر و قدردانی نمودند.

منتشر شده در :2021/05/23 - 02:05|شناسه خبر: 65124 372 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه