امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۵۴:۰۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

احتمال شروع پیک جدید کرونا در استان های همجوار کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۸۸ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه یک بیمار جان خود را از دست داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدان پناه با بیان اینکه ۱۶۸ بیمار در بیمارستان های معین کرونا بستری هستند، عنوان کرد: از این تعداد ۷۲ نفر مبتلای قطعی به کرونا بوده و ۸ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

 

 

وی افزود: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۴۸۷۸۳ نفر بهبود یافته اند.

 

 

دکتر یزدان پناه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۶۱ رپید تست انجام شده که ۱۱ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در شهرستان های بویراحمد، گچساران و بهمئی و از ۳۰۸ نمونه pcr انجام شده ۲۶ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در بویراحمد، گچساران و بهمئی بود.

 

 

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی بیش از ۹۰ درصد باعث کنترل زنجیره بیماری کرونا می شود، گفت: از مردم می خواهیم در این ایام بیش از پیش متوجه تذکرات بهداشتی بوده و از روش های خرید الکترونیکی و کارت های بانکی استفاده کنند.

 

 

به گزارش راه ملت؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی نیز نشست های انتخاباتی و همجواری با استانهای درگیر کرونا را دو عامل مهم در شیوع این بیماری در کهگیلویه وبویراحمد برشمرد و از احتمال پیک جدید کرونا از نوع آفریقایی و هندی در استان های همجوار نظیر بوشهر، اصفهان، چهارمحال بختیاری و خوزستان خبر داد.

منتشر شده در :2021/06/10 - 08:06|شناسه خبر: 65586 335 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه