امروز :یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۴۲:۴۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تقدیر ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از دکتر امین درخشان

دکتر سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهداء لوح تقدیری از نقش مؤثر امین درخشان در ارتقاء سطح روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارت خانه تقدیر ویژه کرد.

به گزارش راه ملت؛ دکتر سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهداء لوح تقدیری از نقش مؤثر دکتر امین درخشان در جهت ارتقاء سطح روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارت خانه تقدیر ویژه کرد. 

در متن لوح تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است؛ نقش برجسته روابط عمومی ها به مثابه آینه شفاف در بازتاب فعالیت ها و اقدامات دستگاه بزرگ فرهنگی کشور و تعامل سازنده با جامعه مخاطبان بر هیچ کس پوشیده نیست. روابط عمومی ها با تلاشی آگاهانه موجب اطمینان بخش به اعتماد آفرینی می شوند و از این رهگذر سرمایه های اجتماعی را ارتقا می بخشند.

 بدین وسیله از نقش اثرگذار شما در مجموعه روابط عمومی وزارت متبوع سپاسگزارم و از درگاه پروردگار متعال توفیق روزافزون بهروزی و سلامتی تان را آرزومندم. 

بر پایه این گزارش امین درخشان در دو سه سال اخیر همواره از مدیران برتر روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارزیابی های صورت گرفته مرکز روابط عمومی عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه بوده است. 

  کتاب “مبانی فرهنگ و رسانه در عصر جدید” در سال ۱۳۹۹ توسط وی انتشار و رونمایی شد.
منبع: صبح خرد

منتشر شده در :2021/06/27 - 10:06|شناسه خبر: 66417 472 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه