امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۳۷:۰۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دهدشت درسوگ یکی از بنیان گذاران خود عزادار شد/زمان و مکان تشییع

حاج سید حمزه تقوی، از بنیانگذاران و کارآفرینان بنام شهر دهدشت دعوت حق را لبیک گفت.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ حاج سید حمزه تقوی از بزرگان برجسته سادات جلیل القدر رضاتوفیق که یکی بنیانگذاران و کارآفرینان بنام شهر دهدشت بود دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

 

 
گفتنی است، ایشان سال ها عمر خویش را صرف آبادانی شهر دهدشت نمود و سرانجام شب گذشته پس از تحمل ماه ها درد بر اثر عارضه قلبی در بیمارستان امام خمینی دهدشت جان به جان آفرین سپرد.

 

 

تواضع و پیشی در آبادانی شهر دهدشت و عدم وابستگی های حزبی و سیاسی از وی چهره ای مردم دوست ساخته بود.

 

 

 

 

 

به گزارش راه ملت؛ مراسم تشییع این سید بزرگوار، روز دوشنبه مورخه ۱۴ تیر ماه ۱۴۰۰ راس ساعت ۱۸ عصر در قبرستان جدید دهدشت برگزار می گردد.

 

منتشر شده در :2021/07/04 - 08:07|شناسه خبر: 66665 2313 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

  1. .. گفت:

    همیشه بهترین بودی حاجی حمزه بنیان گذار دهدشت و محبت در دهدشت خدا بیامرزت و روحت در ارامش وقتی شنیدم خیلی ناراحت شدم

  2. حاج سید حمزه تقوی مردی فعال دوراندیش کارآمد دلسوز متبحر در شغل و از بنیانگذاران دهدشت جدید که با پشتکار و تلاش های فعالانه اقتصادی اش در راه عمران و آبادی شهر دهدشت از هیچ کوششی دریغ نورزید.او کارآفرینی کاربلد در حوزه عمران و اقتصاد بود. با اعطای مصالح ساختمانی به افراد نیازمند به صورت مدت دار و گاها بخشش های فراوان در حق مستحقان از نشانه های مردم داری او بود. و دیگری راهنمایی های اقتصادی در مشاورت کارجویان با ایشان که صورت می پذیرفت از او چهره ای روشنفکر اقتصادی ساخته بود. و از همه مهم تر در خانه اش همیشه بر روی همه باز بود هرکس از هر جا می رسید و نام ایشان را شنیده بود حتما به صرف شام یا ناهار یا صبحانه ای میهمان خوان کرم او بود گویی اصلا در شهر زندگی نمی کند که خود را جذب جاذبه های شهرنشینی کند. بی شک هرکس نام حاتم طایی را شنید تبلور او را در نام و اندیشه و دست و دل بازی های سید حمزه تقوی دیده است اما از حاتم گفتن و از سید حمزه شنیدن تفاوت از زمین تا آسمان است. تواضع و فروتنی او با مردم از غنی تا فقیر از روستانشین تا مرکزنشین از مدیر اتوکشیده تا کارگر ژنده پوش او را شهره عام و خاص نمود. روحش شاد و روانش با جدش سید الاوصیا محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم هم قرین باد.

  3. تقوی گفت:

    انالله واناالیه راجعون

    جوار رحمت و رضوان و مغفرت خداوند متنعم باشی عموی مهربان و بزرگوارم

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه