امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۱۸:۴۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آغاز ثبت نام در تنها هنرستان کشاورزی شبانه روزی کهگیلویه وبویراحمد در دو رشته کشت گیاهان دارویی و شیلات

رئیس مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد از آغاز ثبت نام دانش آموزان پایه دهم در هنرستان کشاورزی‌ آیت الله ملک حسینی یاسوج خبر داد.

به گزارش راه ملت؛ کاووس کشاورز با اعلام این خبر گفت: تنها هنرستان کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ با همکاری اداره‌ کل آموزش وپرورش استان در دو رشته کشت گیاهان دارویی و شیلات تاسیس شد.
وی با بیان اینکه این هنرستان به شکل شبانه روزی به کادری مجرب و توانمند اداره می شود گفت: جهت ادامه تحصیل دانش آموزان در پایه دهم در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی یاسوج پذیرای دانش آموزان است.
رئیس مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد به موفقیت‌های این هنرستان در سالهای گذشته اشاره کرد وگفت:
کسب رتبه اول جذب دانش آموز در میان هنرستانهای کشور ، راهیابی بیش از ۱۷ نفر از اولین فارغ‌التحصیلان این هنرستان به دانشگاههای فنی وحرفه ای کشور و کسب رتبه در مسابقات فرهنگی در کشور بخشی از این موفقیتها ست.
کشاورز افزود: ۱۲ نفر از دانش آموزان هنرستان‌ کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج در سال تحصیلی گذشته به مشهد مقدس اعزام شدند که ۴ نفر از دانش آموزان این هنرستان در جشنواره رضوی در میان هنرستانهای کشور موفق به کسب رتبه شدند.
مدیر هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی یاسوج نیز گفت: هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی در روزهای شنبه تا چهارشنبه پذیرای ثبت نام دانش آموزان پایه دهم در دو رشته کشت گیاهان دارویی و شیلات از اقصی نقاط استان کهگیلویه وبویراحمد هست.
سید ولی موسوی ارتقا کیفیت آموزشی و مهارتی را از برنامه های این هنرستان عنوان کرد وگفت:تلاش می ‌کنیم با استفاده‌ از کادر آموزشی ، اساتید مجرب و فراهم نمودن امکانات خوابگاهی زمینه را برای تحصیل دانش آموزان خوب این دیار در رشته های کشاورزی همراه با آموزش باکیفیت ایجاد نماییم.
وی افزود: هنرستان کشاورزی حضرت آیت الله ملک حسینی یاسوج در میدان جهاد ابتدای بلوار کشاورز واقع شده است که با تعامل خوب متولیان کشاورزی استان و آموزش وپرورش زیرساختهای آن برای آموزش تخصصی دانش آموزان در دو رشته کشت گیاهان دارویی و شیلات فراهم شده است.

منتشر شده در :2021/07/16 - 05:07|شناسه خبر: 66903 209 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه