امروز :شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۰۶:۳۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

هشدار مدیرعامل آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمدخطاب به هم استانی ها / توجه به تابلوهای خطر حاشیه رودخانه ها ضروریست + ویدیو

رسول فرهادی  مدیرعامل آب منطقه ای استان، گفت: در این  وضعیت کرونایی جامعه و فصل گرما، استقبال مردم  استان و شهرستان های همجوار از طبیعت و. رودخانه ها ی استان همانند گذشته زیاد و چشمگیر است.

راه ملت: رسول فرهادی  مدیرعامل آب منطقه ای استان، گفت: در این  وضعیت کرونایی جامعه و فصل گرما، استقبال مردم  استان و شهرستان های همجوار از طبیعت و. رودخانه ها ی استان همانند گذشته زیاد و چشمگیر است.

وی افزود:  مردم عزیز و مهمانان در هنگام طبیعت گردی دقت کنند بخصوص در حاشیه رودخانه ها به تابلوهای هشدار توجه کافی داشته باشند تا خدای نکرده هنگام شنا در رودخانه خطری آنها را تهدید نکند و مکانهایی که اعلام شده شنا ممنوع را دقت کافی کنند تا سفرشان با خوشی به پایان برسد.

فرهادی گفت: این تابلوها نتیجه تحقیقات کارشناسان و شناسایی محل خطر و حادثه است لذا  درخواست میکنیم برای کنترل حوادث نکات ایمنی را رعایت کنید.

 

لازم به ذکر است امسال متاسفانه بدلیل بی توجهی و بی احتیاطی به گفته ی مدیرکل پزشکی قانونی استان،  تعداد غرق شدگان در حواشی رودخانه بشار نسبت به گذشته افزایش داشته است./تابش

منتشر شده در :2021/08/17 - 10:08|شناسه خبر: 67794 1761 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه