امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۱۰:۰۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دستگاه آبمیوه گیری انگشتان دست دختر ۱۲ ساله دهدشتی را بلعید + توصیه هایی به والدین

وحدت نژاد ادامه داد: در این حادثه تلخ که عامل اصلی آن مانند اغلب حوادث مشابه، بی احتیاطی و بی توجهی مصدوم بوده متاسفانه دو انگشت دست مصدم کاملا قطع و دو انگشت دیگر دچار جراحت شدید شد.

به گزارش راه ملت به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جهانبخش وحدت نژاد رئیس این سازمان گفت: شب گذشته شنبه ۲۹ آبان ساعت ۱۹:۱۸ طی تماس با اورژانس ۱۱۵ مبنی بر گرفتاری دست راست دختر ۱۲ ساله در دستگاه آبمیوه گیری صنعتی در شهر دهدشت ، بلافاصله پایگاه اورژانس شهری شماره ۲ شهری دهدشت به محل حادثه اعزام و بعد از ۲ دقیقه به محل حادثه رسیدند.

جهانبخش وحدت نژاد افزود: با توجه به اینکه دست مصدوم در دستگاه گیر کرده بود بلافاصله عملیات رها سازی توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ صورت گرفت و مصدوم بهمراه انگشتان قطع شده جهت درمان وتلاش برای پیوند به بیمارستان امام خمینی ره دهدشت منتقل گردید.

وحدت نژاد ادامه داد: در این حادثه تلخ که عامل اصلی آن مانند اغلب حوادث مشابه، بی احتیاطی و بی توجهی مصدوم بوده متاسفانه دو انگشت دست مصدم کاملا قطع و دو انگشت دیگر دچار جراحت شدید شد.

 

وی بمنظور پیشگیری از حوادث مشابه که حاصل آن در بیشتر موارد معلولیت مادام العمر مصدوم است به شهروندان توصیه کرد: والدین ضمن خودمراقبتی در هنگام استفاده از وسائل برقی مانندآسیاب، چرخ گوشت، آبمیوه گیری و سایر وسایل مشابه بطورحتم فرزندان خود را که مهارت استفاده از این وسایل را ندارند مراقبت نمایند و بعد از استفاده حتما دوشاخه دستگاه برقی را از پریز جدا کنند و یا به هرعلتی اگر برای چند لحظه هم ازکنار چرخ گوشت دور می شوند دستگاه را خاموش و دو شاخه را از پریز جدا کنند تا شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم.

منتشر شده در :2021/11/21 - 09:11|شناسه خبر: 69677 2685 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه