امروز :دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۱۷:۴۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سرنوشت تلخ فرد گمشده در ارتفاعات شهرستان چرام/تلاش بیش از ۱۹ ساعته عملیات جستجوی توسط امدادگران جمعیت هلال احمر

پس از ۱۹ ساعت عملیات جستجو، پیکر بی‌جان فرد گمشده در ارتفاعات شهرستان چرام توسط امدادگران جمعیت هلال احمر کشف شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد، سید امان الله جهانبین مدیرعامل این جمعیت از کشف پیکر بی‌جان فرد گمشده در ارتفاعات شهرستان چرام بعد از ۱۹ ساعت تلاش امدادگران این جمعیت خبر داد .

جهانبین افزود :ساعت۲۲ شب گذشته با تماس تلفنی مردمی با مرکز (Eoc )مرکز پاسخگویی به نیازهای امدادی اضطراری و ندای امداد کشیک امداد و نجات(۱۱۲)و پیگیری امام جمعه شهرستان چرام و چند مسئول پیگیری کننده شهرستانی مبنی بر مفقود شدن فردی ۵۱ ساله در ارتفاعات سخت گذر کوه ساورز این شهرستان بلافاصله یک تیم امداد و نجات از پایگاه امداد نجات شهید تقی نژاد( جوخانه ) جمعیت هلال احمر شهرستان چرام به محل اعزام شده و تا صبح گاه امروز شنبه ۱۰ اردیبهشت عملیات جستجو ادامه داشت.

وی، عنوان کرد: صبح امروز نیز چهار تیم ۴نفره از جمعیت هلال احمر شهرستان چرام و یک تیم ۵ نفره امداد و نجات کوهستان از جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه به منطقه اعزام شدند و با تقسیم‌بندی بخش‌های مختلف ارتفاعات مشرف به شهر چرام و منطقه امامزاده علی سادات، عملیات جستجو را به صورت گسترده ادامه دادند تا اینکه بنا به ضرورت و با همکاری مقامات نیروی انتظامی منطقه ،گوشی فرد مذکور نقطه زنی شد و در محلی به نام موروک و نزدیک به روستای دلی خلیفه ای در دامنه کوه ساورز پیکر بی‌جان فرد گمشده کشف شد.

جهانبین، بیان کرد: پیکر فرد به وسیله برانکارد و تخته نجات به پایین ارتفاعات حمل و جهت انتقال به سردخانه به نیروهای شهرداری تحویل داده شد.

وی، گفت: ساعت ۱۷ و ۱۷ دقیقه بعد از ظهر امروز پایان عملیات اعلام شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان اشاره داشت: این فرد ۵۱ ساله فوت شده اهل دهدشت بوده است و به دلیل افت فشار و توان جسمی از پا افتاده و به علت سرما زدگی و برودت هوا جان سپرده است.

منتشر شده در :2022/04/30 - 08:04|شناسه خبر: 73197 254 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه