امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۳۹:۲۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کشف دومین محموله بزرگ زغال در روستاهای حاشیه مناطق حفاظت شده دنا

رمانده یگان حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: نزدیک به ۱ تن چوب بلوط آماده زغال در روستای حاشیه ضلع شمالی دنا کشف و ضبط شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از اداره روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد – روح الله حقیقت فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان صبح امروز شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱  از کشف و امحاء دومین کوره زغال گیری خبرداد و گفت: با نظارت مستمر و راه اندازی گشت های سیار کنترل مناطق، دومین کوره و محموله زغالگیری در ضلع شمالی پارک ملی و منطقه حفاظت شده دنا (روستاهای پادنا شهرستان سمیرم ) کشف و امحا شد . 

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تصریح کرد: در کمتر از۲  ماه این دومین بار است که با سودجویان زغال در روستاهای حاشیه دنا برخورد قانونی صورت می گیرد .

وی با اشاره به تداوم اجرای این طرح گفت: این طرح ادامه دار خواهد بود و سودجویان در هرلحظه از شبانه روز منتظر اعمال قانون باشند. 

حقیقت با اشاره به اینکه برای متخلف پرونده تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شد گفت: متخلفین و سود جویان زغال مطمئن باشند، بدون اغماض پرونده آنها به مراجع قضایی ارسال و با اشد مجازات با آنان برخورد خواهد شد.

منتشر شده در :2022/05/28 - 03:05|شناسه خبر: 74632 227 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه