امروز :پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۳۰:۵۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با هدف ایجاد نشاط، شادابی و امید‌آفرینی در خانواده‌ها؛ طرح “شهید خرازی” در کهگیلویه وبویراحمد آغاز شد

با هدف ایجاد نشاط، شادابی و امید آفرینی در خانواده ها طرح آزاد سازی و مردمی سازی مجموعه های آموزشی و ورزشی با عنوان طرح شهید خرازی در کهگیلویه وبویراحمد آغاز شد.

به گزارش راه ملت؛ در آیینی با حضور سرپرست معاونت تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش وپرورش استان، مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد، رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی استان و دانش آموزان و خانواده ها این طرح در سالن پوریای ولی شهر یاسوج آغاز شد.

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این آیین گفت: طرح آزاد سازی و مردمی سازی مجموعه های ورزشی و آموزشی با هدف عنی سازی اوقات فراغت خانواده ها و دانش آموزان در روزهای پنجشنبه و جمعه در استان اجرا می شود.
محمد جمالی با بیان اینکه این طرح از طرحهای بسیار خوب معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم است گفت: در این طرح روزهای پنجشنبه مجموعه‌ های ورزشی در اختیار مادران و دختران و روزهای جمعه در اختیار پدران و پسران قرار خواهد گرفت.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیز در این آیین گفت،: طرح آزادسازی و مردمی مجموعه‌ های ورزشی از طرحهای خوب وزارت آموزش و پرورش است که گام مهمی برای تحرک و پویایی و بستر ساز نشاط در جامعه است.
کورش دلشاد گفت: این طرح در غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها و دانش آموزان و ترویج توسعه ورزشهای همگانی نقش مهمی دارد.
رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی گفت: طبق اصل سوم قانون اساسی تربیت بدنی رایگان برای همه این طرح با رویکرد خانواده محوری و دسترسی آسان والدین و دانش آموزان به فضاهای ورزشی، ایجاد نشاط و شادابی و امید آفرینی و غنی سازی اوقات فراغت در فضاهای ورزشی آموزش و پرورش استان اجرا می شود.

منتشر شده در :2022/05/29 - 07:05|شناسه خبر: 74715 402 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه