امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۳۷:۲۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

حادثه در بیمارستان شهید جلیل یاسوج /ریزش سقف بخش دیالیز بیمارستان

شاید نقصان مدیریت صحیح و آمرانه ی عده ای صاحب منصب در مدیریت کلان استان ،حلقه ی گم شده ی این بی تدبیری ها باشد!

به گزارش راه ملت و به نقل از گروه رسانه ای تابش ، امروز صبح شنبه ۲۲بهمن ماه بیماران با مراجعه به بخش دیالیز متوجه حادثه ریزش سقف بخش دیالیز شدند .

بدون شک بیمارستان شهید جلیل که از ساخت آن فقط چند صباحی می گذرد نیازمند یک بازنگری عمیق در شیوه ی مدیریت و بررسی شرایط فیزیکی بیمارستان است.

همانگونه که مستحضرید چند روزی از حادثه ی آتش سوزی در بخشی از این بیمارستان نمی گذرد که دوباره بی تدبیری واحد تاسیسات کار دست بیماران داد .

سیل مراجعه ی بیماران دیالیزی به سمت دیگر مراکز دیالیز در شهر یاسوج و ظرفیت کم استان در خصوص تخت های دیالیز، هر انسان دلسوزی را به فکر وا می دارد،

شاید نقصان مدیریت صحیح و آمرانه ی عده ای صاحب منصب در مدیریت کلان استان ،حلقه ی گم شده ی این بی تدبیری ها باشد!

به یقین وقتی مبحث تفکیک قوا در بدو تشکیل جمهوری اسلامی مورد توجه نخبگان قرار گرفت و به عنوان قانون در چارچوب قانون اساسی کشور وارد شد ، خیر و صلاح ملت و مملکت در آن بود، اما متاسفانه دخالت های گاه و بیگاه صاحب منصبان در عزل و نصب مدیران تخصصی و تاکید آنان بر به کار گماردن دوستان و هم پیمانان خود در مراکز مهم خدماتی که از حد بگذرد شاهد چنین اتفاقاتی خواهیم بود.

بنابراین از دستگاه های نظارتی انتظار می رود با قاطعیت در اینگونه موارد ورود کرده تا بیش از این شاهد بر بادرفتن ارزش های قانون اساسی نباشیم.

حادثه در بیمارستان جلیل یاسوج
خبر ۱۵بهمن ماه

آتش سوزی در بیمارستان شهید جلیل یاسوج

( بیمارستان شهید جلیل یاسوج صبح روز شنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ دچار یک فقره آتش سوزی شد.

امیر عنبری، رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج در خصوص جزئیات این آتش سوزی گفت: این آتش سوزی که حدود ۹ و ۳۵ دقیقه امروز آغاز شد ساعت جزئی بود.

وی افزود: با تلاش نیروهای بیمارستان از سرایت آتش به سایر بخش‌ها جلوگیری شد و با حضور به موقع ماموران آتش نشانی، این آتش سوزی ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه کامل مهار و خاموش شد.

عنبری اظهار کرد: الحمدلله این آتش سوزی هیچ تلفات انسانی، مصدومیت و خسارت ابینه ای و تجهیزاتی در پی نداشت.

رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج با اشاره به اینکه این حادثه امروز در زیر راه پله اضطراری این بیمارستان رخ داد، گفت: این فضا محل جمع آوری ضایعات و کارتن‌های حمل مواد بهداشتی و تجهیزات بیمارستان و مقداری پی وی سی بود.

عنبری بیان کرد: احتمال ابر اثر ته سیگاری و تصادفی آتش سوزی رخ داده باشد اما علت دقیق آتش سوزی از سوی کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است)

منتشر شده در :2023/02/11 - 06:02|شناسه خبر: 81291 302 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه