امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۴۳:۰۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل ستاد مدیریت بحران هشدار داد بارش سنگین برف در برخی جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد/ نجات ۳ کوهنورد

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد از بارش سنگین برف در جاده‌های مناطق سردسیری این استان خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از ایسنا؛ علیرضا نیکروز در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه مردم کهگیلویه و بویراحمد تا عادی شدن وضع هوا از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند، افزود: بارش برف در همه جاده‌های مناطق سردسیری از جمله یاسوج – شیراز، یاسوج – سی سخت، یاسوج – باغچه سادات، یاسوج – پاتاوه – دهدشت و یاسوج به مارگون ادامه دارد.

وی از استقرار همه گروه‌های امدادی در جاده‌های برف گیر استان خبر داد و اظهارکرد: نیروهای اداره کل راهداری و راهداراخانه ها و هلال احمر با تجهیز ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین در جاده‌های مناطق سردسیری مستقر شده و آماده خدمات رسانی هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اگر چه نیروهای امدادی در جاده برف گیر آماده خدمات رسانی هستند، اما بارش برف سنگین و ترافیک خودروها در مسیرهای برف گیر باعث کند شدن خدمات رسانی و بروز مشکلات برای مسافران می‌شود ، بنابراین مردم سفرهای خود را به روزهای عادی موکول کنند و تا پایان بارش‌ها از تردد در جادهای برف گیر استان خودداری کنند.

نیکروز هم اکنون راهای اصلی و فرعی استان کهگیلویه و بویراحمد باز است و تردد در آنها جریان دارد، تصریح کرد: مردم در صورت داشتن سفر ضروری ضمن اینکه خودروی خود را به زنجیر چرخ مجهز بکنند حتما لباس گرم و آذوقه کافی به همراه داشته باشند تا با مشکل مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه برخی افراد بدون توجه به هشدارهای هواشناسی اقدام به کوهنوردی می‌کنند، تاکید کرد: متاسفانه ۳ کوهنورد با بی تفاوتی نسبت به شرایط جوی، به کوه‌های همجوار دهستان” کاکان” شهرستان بویراحمد رفته و در آنجا گرفتا شده بودند و همین امر باعث گرفتاری نیروهای امدادی و مسئولان ستاد مدیریت بحران استان شد بنابراین تاکید می‌شود مردم از صعود به ارتفاعات و کوهنوردی خودداری کنند.

منتشر شده در :2023/02/01 - 08:02|شناسه خبر: 81332 118 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه