امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۱۲:۲۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آغاز نمایش های خیابانی “گذر هنر” از فردا در کهگیلویه و بویراحمد

مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: نمایش های خیابانی با عنوان “گذر هنر” از فردا یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ آغاز و در سه شهرستان استان اجرا می شود.

به گزارش راه ملت؛ سرهنگ پاسدار عیسی جمشیدی گفت: رویداد سراسری نمایش های خیابانی با عنوان “گذر هنر” به مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه می پردازد و این برنامه در استان کهگیلویه و بویراحمد با محوریت عفاف و حجاب می باشد.

وی بیان کرد: مسئله عفاف و حجاب امروزه از مباحث چالشی جامعه ماست و دشمن در جهت تخریب ذهن جوانان با اولویت از بین بردن حریم عفاف و حجاب نهایت توان و تلاش خود را انجام می دهد.

وی بیان کرد: در راستای فرهنگ سازی زیست عفیفانه سازمان بسیج هنرمندان استان با همکاری و هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح استان از تاریخ ۱۷ تا ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲ در شهرهای یاسوج ، دهدشت ،گچساران و با هدف مقابله با بد پوششی در سطح جامعه توسط هنرمندان خوش ذوق و هم استانی و با گویش محلی اقدام به اجرای نمایش های خیابانی با عنوان گذر هنر خواهد کرد.

وی گفت: اولین نمایش خیابانی با عنوان “شاپرک” به کارگردانی افضل محمدی ۱۸ تیرماه از ساعت ۱۹ در میدان مرکزی شهر دهدشت اجرا می شود.

جمشیدی افزود: نمایش خیابانی با عنوان ” سوغات فرنگ” به کارگردانی فردین یزدانی ۲۲ تیرماه از ساعت ۱۹ در پارک ولایت و ۲۵ تیرماه از ساعت ۱۹ در پارک ساحلی شهر یاسوج اجرا خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در شهر گچساران نیز دو اجرای نمایش خیابانی خواهیم داشت افزود: نمایش خیابانی” سوغات فرنگ” به کارگردانی مسلم نارکی روزهای ۲۵ و ۲۷ تیرماه از ساعت ۲۰ شب در میدان لاله شهر گچساران اجرا می شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد قشرهای مختلف مردم هنر پرور استان را به تماشای نمایش های خیابانی هنرمندان هم استانی دعوت کرد.

منتشر شده در :2023/07/09 - 12:07|شناسه خبر: 85865 121 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه